Jag förstår vad du menar. Ska kolla upp detta.
Den har gått strax över 2000 mil. Betyder det att det börjar närma sig någon stor service med ventiljustering o dyl.?
Det skall vara två körnslag på det bakre motorfästet på höger sida om kopplingen är åtgärdad. (hoppas att det går att förstå vad jag menar)
Tack för ett mycket bra och utförligt svar. Jag har kört zx6r -00 i ett par år, men vill ha något som är mer anpassar för bandagar, men som ändå fungerar till vardags. Hur vet jag om kopplingsarmen är bytt? Vad kan det få för konsekvenser om fel stift suttit i?
Mvh Linus
Jag tror bara det skall vara 1 Jag är inte säker, men står inte det andra för byte av den felaktiga bränsleslangen mellan tank och trottelhus, som sprang läck på en del hojar så soppan sprutade ut. Är dock inte säker på detta..
QUOTE]
Jag tror du kan ha precis helt rätt,
jag slarva lite där.
Då hälsar jag mig själv välkommen till er tråd. Det blev nämligen en lagom sliten 929:a idag. Har inte hunnit prova den mer än de drygt två milen hem, men än så länge är jag hyffsat nöjd. Mest imponerad är jag nog av utrymmet under cutsen som är jämförbart med min v40.
Slänger in en bild på nyförvärvet.
Nån som snabbt kan skriva vilken beteckning batteriet till 929:an har?
YTZ10S
Hej jag har precis köpt en 929 -00 Skulle vilja sätta på en lite snyggare undertail. Finns det nått smidigt sätt så att man inte behöver kapa/bygga om allt för mycket? Köper gärna en färdigmoddad om det e nån som har en liggandes?
JAg satte på denna. tycker det blev bra
Såg ju riktigt bra ut.. vart fick du tag på den ??
Har lekt mycket just med under tails just denna är köpt på
http://www.bikeshop.se/
Men det är rätt lätt o göra en enkel egen
Ett litet försök
Vad tyckte länsman om den skylt placeringen ??
Våra hojar har nog stått bredvid varandra i nån corteiner, våra reg-nr är rätt lika
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|