KGK
1200
Dags för en berg och dalbana?
slutade på -3,2% idag
slutade på -3,2% idag
Last edited:
Annars gick jag -3000kr idag, fan va fint
Det kan därför vara lärorikt att studera några av historiens tidigare krascher.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=678&a=629886
Jodå !!
Köpte PWE förra veckan på 3.6 nu 4.45 så det känns bra.Sen har ju mina RocaMines gått upp 30% från i fredags så portföljen ligger på årshögsta just nu med 44% från årsskiftet.
Kör du oxå uranare??
Måste bara fortsätta tjata om uranarna.Spotpriset på uran upp från 95$ till 113 $ den här veckan.Helt sinnessjukt.Upp 19% på en vecka.Gissa vilka aktier som kommer rocka den här veckan.
Lyfter tråden från avgrunden.
Ni som är lite experter på det här. Jag tänkte börja handla lite med fonder. Ska man satsa på att ha många olika fonder eller ska man lägga in mer i en fond..? Det är för tillfället inga stora summor det handlar om, några tusenlappar.
Lägg dem i tillväxtfonder, Kina, Indien, Brasilien, Ryssland, visst, det ap-rasar på kort sikt ibland, men på längre sikt (10+ år) kan det inte bli annat än bra.
Rysslandsfonden är grym! min som inhandlades 1999 har gått upp med strax över 700%
Jag har handlat lite kinafonder men vad jag funderade på var om det är smartast att investera i flera olika eller att satsa på en fond.
Jag har handlat lite kinafonder men vad jag funderade på var om det är smartast att investera i flera olika eller att satsa på en fond.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari