Verkar hålla i race trim med, 1 och 2 i första-racet i franska superbike.
5 och 6 i andra då, inte sist iaf.
Fränt! Var kan man ladda ner de racen?
Verkar hålla i race trim med, 1 och 2 i första-racet i franska superbike.
5 och 6 i andra då, inte sist iaf.
Wow!
Man blir ju såååå otålig. Vill ha min R1:a nuuuuuuu
Det e ju Lätthanterligheten jag tycker e det som lockar mest. att den e snabbast elelr ej spelar lixom ingen roll e ju ändå ett monster lixom
Maxximus pratar ju om rena racerhojar nu. Som gathoj var ju R1 ca 3s snabbare än s1000rr enligt MCN runt Jerez.
De kanske är jävligt tufft att åka om pensionärer med kontrollerat ställ?Ja det e klart! Hur skall man annars kunna jämföra de? Det är på bana och endast på bana dessa hojar hör hemma. Vad har man för nytta av 200 hk & slide control när man kör om tant Asta på Essinge leden?
När man dra znyyyyten såklart, dessutom heter min morsa AstaJa det e klart! Hur skall man annars kunna jämföra de? Det är på bana och endast på bana dessa hojar hör hemma. Vad har man för nytta av 200 hk & slide control när man kör om tant Asta på Essinge leden?
Det är på bana och endast på bana dessa hojar hör hemma.
Det har tydligen redan levererats en R1M i Göteborg? Men min leverans vet inget nåt om........
Enligt länken så fattar jag det som att R1an är en original fast med annat avgas medans bmwn är en racehoj?
Nästan rätt. R1:an hade auspuff, i övrigt standard.
Jag tror att leveransplanen för de flesta M-modellerna ligger något senare än basmodellerna. Det verkar som att de flesta Yamahacenter fick en basmodell förra veckan, för att kunna ha den "Sverigepremiär" man hade i lördags. Mitt Yamahacenter (Luleå) fick båda hojar de beställt, min och den som ägaren till Yamahacentret själv tänker köra.
Ja det e klart! Hur skall man annars kunna jämföra de? Det är på bana och endast på bana dessa hojar hör hemma. Vad har man för nytta av 200 hk & slide control när man kör om tant Asta på Essinge leden?
Jag tror att leveransplanen för de flesta M-modellerna ligger något senare än basmodellerna. Det verkar som att de flesta Yamahacenter fick en basmodell förra veckan, för att kunna ha den "Sverigepremiär" man hade i lördags. Mitt Yamahacenter (Luleå) fick båda hojar de beställt, min och den som ägaren till Yamahacentret själv tänker köra.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|