Aaa du menar så, har inte tänkt den tanken förut, då är jag med...
Det är inte själva skärmen som gör bilden bra (till viss del) utan det är elektroniken inne i apparaten som gör bilden bra (till viss del).Vill du vidareutveckla varför? Du tror inte alls på naden? Ska vara samma display som nyare samsung i den..
Det är jag 92,5% säker på men jag kan dubbelkolla ikväll när jag kommer hem
edit: Kollade med ONOFF och enligt dem har den Text-TV.
Nu bli det äntligen en beställning: http://www.dustin.se/pd_5010135051.aspx !!
Bra eller anus ??
Jag sitter 2.2 meter från tv men ska ändå ta en 50 tum, hoppas det kommer funka.....
Är inte riktigt med på vad du menar, men jag köpte ett universalväggfäste på Kjell & Co som fungerade finfint.Vet du vad det är för "hålmönster" för upphängning på vägg ?, tror inte det är vesastandard ?
Låter fint!Har beställt redan, tror det kommer funka, tog oxå ett universalfäste. Nu hoppas jag bara att den kommer till helgen !! Idag blir det en tur runt butikerna i linköping för att köpa en PS3:a
Tjena ny fråga. Behöver en platt tv. 50 tum min (6m till tv:n) 15k +- helst minus, boxer använder vi och den kommer inte kopplas till varken till dator eller tvspel utan vi kommer mest se på tv. Som jag har förstått det är det Panasonic som gäller kanske px8e??? När jag var inne idag och kollade runt så såg jag till min stora förvåning ingen skillnad på dom aparater som hängde uppe Så vad rekomenderar ni???
björn
Men men, med dessa inställningar så är det inte så stor skillnad i bild mellan olika märken, alla visar lika dålig bild
Uffe
Tyvärr kan JAG inte rekomendera någon annan TV i din penga klass. 10200kr inkl frakt från net on net för en 50" som är OK. Det finns inget som slår det alltså.Ok men vad är nästa snäpp upp? Ett problem med "8:an" är ju att "ramen" är matt och det föll inte så bra ut när sambon skulle säga sitt och det var hennes enda krav så det känns som jag måste hitta nått annat
björn
Tyvärr kan JAG inte rekomendera...
Vad ska man ha för 1080p projektor och duk om man ska köpa nu då?
Jag har en duk som är några år gammal till min Infocus 4805 proj som nu ska bytas ut. Men behöver man ny duk också för de nya effektstarkare projektorerna?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|