R1 Uffe
Trafiklärare Till Yrket
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Ville bara säga att jag slog då till på en tv till slut. Har bara letat i 2½ år! Tröttnade och gjorde slag i saken.
Blev en Plasma Panasonic 42PX70EA. Stort tack till R1Uffe som stått ut med mina dumma frågor och ett ännu större tack till Bazooka (den funkar än så länge iaf )!!!
Har bara testat den i någon timma ännu, men bilden var över förväntan... innan har jag bara kikat på "grusiga" LCD-skärmar.
//KaliZ
Ändra till bioläget, varm färg och sätt allt annat på av, sen kan du mixtra lite med färg/kontrast/ljus inte så mkt +- något steg, inte nå mer. Du kommer säkert tycka at bilden blir "dålig", men efter du har sett den ett tag så kan du inte ändra tillbaks, för då tycker du allt annat är onaturilg bild
Lycka till, frågor, kontakta mig......
Håll utkik på lördag. Då ska http://www.prylportalen.se/ komma fram till: "Bästa plasman någonsin".
Prylportalens tester brukar inte vara nån höjdare, dom ställer ut TV på golvet direkt ur kartong, och låter kunder rösta på vilken bild som är bäst.
Självklart blir det den TV som har den skarpaste dynamiska läge, och den TV som kan pressa in så mkt blå färg som möjligt i detta dynamiska läge utan att se allt för blått ut.
Last edited: