...det var väl inte menat på det viset, mer att själva pillandet tar fokus ifrån vad hojen är till för, och det slutar med att man kör sönder saker, eller aldrig får 100% funktion på det.
Jag har 8 år med trimmande och konstant pillande på en Impreza bakom mig, där det började lite smått, och spårade ur - det blev inte många mil det sista året med den, när den hade som mest pulver, men samtidigt hade fått lite dryga nackdelar att dras med (etanolbygge, tröga kallstarter, etc).
Det slutade med att jag lackade ur, sålde och började åka båge (så för att citera Robban "jag är inte bitter") - så för mig gav det något.
Jag vill bara i all välmening belysa problemet jag ser med det ni gör, just nu ser det mer eller mindre exakt ut som när jag höll på, inge åka, intrimningsproblem...snart blir det ras på det där (jag sköt mest drivaxlar och rasade dyra kopplingar, rovan höll
), så är eländet komplett.
Om en standardhoj har effekt så det räcker och blir över, där helt klart väldigt få som kan plocka ur allt ur en 450 tycker jag en kommentar som "[FONT=Verdana, Arial, Helvetica]Leende på läpparna är vad vi är ute efter, inte att köra original hojj i skogen eller på bana!" är lite underlig.
Jag köper absolut att det är kul att pilla, men vill bara varna lite för baksidan med det, som ni redan börjat uppleva...och vinningen ni får är tämligen försumbar, eller hur, till kostnaden av att själva åkandet blir nedprioriterat?
Några tycker pillandet är det viktiga, andra gillar att köra - jag är mitt i någonstans, men brände mig duktigt nyligen...så bågar för mig är mer köra än pilla...
Lycka till grabbar, men se till att få köra lite också...
/J
[/FONT]