HELLFIRE666
Med lem
Är det i den här tråden man bara får berömma Iphone eller var det i den andra?
Här är det meningen att man ska bråka om i-landsproblem som endast fjortisar och GuW tillsammans med andra fanboys egentligen bryr sig om ;-)
Är det i den här tråden man bara får berömma Iphone eller var det i den andra?
GuW har blivit varnad. Det är dags för paus.
Det är ju en Android vs Iphone-tråd?
Snacket i Iphone tråden är ju en sak, men här är det väl varken kostigt eller fel?
Han kanske är lite väl fanatisk och fanatiker väcker ofta lite obehagliga känslor.
Ja, iPhone-fanatiker väcker jävligt obehagliga känslor.
De som kan tänka utanför boxen o kritisera skiten däremot tycker jag är rätt nice.
Egenkär kallas det va?De som kan tänka utanför boxen o kritisera skiten däremot tycker jag är rätt nice.
De som kan tänka utanför boxen o kritisera skiten däremot tycker jag är rätt nice.
Ja för det har vi ju märkt med dig.
Det är ju en Android vs Iphone-tråd?
Snacket i Iphone tråden är ju en sak, men här är det väl varken kostigt eller fel?
Folk får säga vad som helst för mig i alla fall.
Men när det bara mals på utan några som helst förankrade argument (eller absurt osannolikt vinklade sådana) blir man till slut sne. Speciellt när det blundas för många sakargument (eller de aktivt misstolkas).
Jag hade inget emot Android förut mer än att jag tyckte det var ointressant för mig.
Nu, tack vare en viss herres frekventa inlägg, så är jag ganska så pissed på att höra om Android *och* att i samma andetag ofta höra onyanserat skit om iPhone.
*Alla* plattformar har olika för- och nackdelar.
Men när man inte ens kan komma överens om att man inte är överens och respektera att andra kan ha en annan ståndpunkt så lackar i alla fall jag ur
Jag var inne på att skaffa iphone, men blev besviken att det blev en 4s dom släppte. För liten skärm i ett oergonomiskt och ömtåligt skal. Kanske köper en 5'a sen om den är roligare när den kommer. Nu har jag ångest om jag orkar vänta på Nexus'en, eller om en sgsIIa skulle duga. Bra för övrigt att det värsta tjafset här modereras, det tillför inte något vettigt förutom dålig stämning..
Varför utger du dig för att vara en man?
Jag var inne på att skaffa iphone, men blev besviken att det blev en 4s dom släppte. För liten skärm i ett oergonomiskt och ömtåligt skal. Kanske köper en 5'a sen om den är roligare när den kommer. Nu har jag ångest om jag orkar vänta på Nexus'en, eller om en sgsIIa skulle duga. Bra för övrigt att det värsta tjafset här modereras, det tillför inte något vettigt förutom dålig stämning..
Samma här. Men de som köpt den verkar ju nöjda så jag har beställt en ändå.Jag var inne på att skaffa iphone, men blev besviken att det blev en 4s dom släppte.
Folk får säga vad som helst för mig i alla fall.
Men när det bara mals på utan några som helst förankrade argument (eller absurt osannolikt vinklade sådana) blir man till slut sne. Speciellt när det blundas för många sakargument (eller de aktivt misstolkas).
Jag hade inget emot Android förut mer än att jag tyckte det var ointressant för mig.
Nu, tack vare en viss herres frekventa inlägg, så är jag ganska så pissed på att höra om Android *och* att i samma andetag ofta höra onyanserat skit om iPhone.
*Alla* plattformar har olika för- och nackdelar.
Men när man inte ens kan komma överens om att man inte är överens och respektera att andra kan ha en annan ståndpunkt så lackar i alla fall jag ur
Är det för att den fortfarande kallas 4 eller är det för att du saknar något fundamentalt?
För personligen så ser jag 4S som en rätt rejäl uppgradering, de har trots allt uppgraderat precis allting förutom just skärmen som fortfarande är samma. Och jag skulle då inte vilja ha större skärm för de jag testat (bland annat SII) så känns de för stora i handen.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|