Ett bra test ska kritisera dåliga produkter...
Varför ska dem göra reklam för en dålig produkt i en tidning som försöker vara bra för läsare och för företag med bra produkter?
Jag tycker firman ifråga får mer skit än vad som är rimligt. Skyddet ifråga är samma som jag använder. Visst det kan bli lite varmt, men marginellt sämre på den fronten än andra. Å andra sidan är det bra passform, låg vikt, täcker stor del av ryggen och känns följsamt. Jag bär helre mitt knox-skydd än övriga märken jag testat.
Att det blir varmt ser jag som en sketen detalj, man vinner till förmån av andra punkter Andra skydd kanske är fjäderlätta och tunna, luftar ngt bättre men skyddar sämre.
Varpå skribenten kände sig orättvist behandlad.
Trots allt, mc boden har gett mig bäst service av alla handlare i stan. Och jag tycker det är fel att måla fan på väggen över ngt som inte angår oss övriga. Mc boden, 2006 - höll öppet en halvtimme efter stängning för att pröva ut min nya utrustning, fick suverän hjälp, och bra rabbatter, efter stängning.
Hur många andra hade gjort så? ...jag hade ett plan från arlanda kl 07 morgonen därpå, ingen annan handlare skulle varken hållit öppet en halvtimme extra för min skull, eller varit så hjälpsamma, samtidigt som jag fick 20% rabbat på allt.