Min tigbrännare hade också böjligt skaft! Thanks for enlightening me!
Känns bra att inte vara ensam om den upptäckten.
Last edited:
Min tigbrännare hade också böjligt skaft! Thanks for enlightening me!
Inget att va avundsjuk på, mest en mental defektDamn hur skillad får man va! riktigt imponerad!!! önskar jag hade de tillgångarna och främst skillsen.
Tack, jo men korrigerad plåt är jobbigare ändå...Har du bankat fram den där ur slät plåt?! isåf e jag skit impad
Tack, jo men korrigerad plåt är jobbigare ändå...
Tjena Bonzo! Trevligt att se att du håller på igen också.
Blev lite gjort ikväll så oljetanken är nästan klar bara lite fästen kvar.Blev riktigt porrig om jag får säga det själv Tror jag ska gummiupphänga den, jag måste nog revidera och göra samma med kylarn också för att va säker. Å nu när njuren är klar till vänstersidan så ba måste jag ju göra en blindtarm till högersidan, dvs. Expansionskärl i samma stil.....
Fräst ur plåt,Kvasibillet sa ja juRiktigt nice, både till design och utförande.
Tackar
Hur har du drivit ut flänsarna?
Fräst ur plåt,Kvasibillet sa ja ju
Snyggt som fasikenR Rolle!
Du är en metalgud
Vilket tjusigt bygge!
Det enda som jag tycker inte passar in är expansionskärlet, pga att det ligger utanpå ramen, ser lite ut som en böld, går det att placera under ramen?
Är imponerad över arbetet du gör, kul att följa.[/QUOTE
Errm, jo tack då Men "böld" vet jag inte... Den sitter ju och täcker en stygg pressning i ramen där så den blir kvar där. Ser bättre ut om man ser helhetsbild då den följer ramen .Svetsade igen på den andra sidan och det var ett helvete att få snyggt så jag tänkte göra det enklare för mig på denna sida och dessutom få en funktion löst.
Tjusigt värre! Mycket fint metallarbete.
Tack Men det är nog bara för att jag har en kass mobilkamera med dålig upplösning som det ser bra ut....Vänta tills jag tjackar riktig kamera och ni ser alla sliprepor
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|