cosworth82
Ny medlem
http://www.okq8.se/privat/pastationen/smorjmedel/oljeguiden
där ser man den oljan som ok rekomenderar.
där ser man den oljan som ok rekomenderar.
den är ju så fin
http://www.blocket.se/stockholm/Aprilia_SXV_550__Demokord__21328772.htm?ca=11&w=1&last=1
det är nog den, undra vad de har gjort för att få ut 90 hp.
Den ser väldans mkt ut som den jag såg. Good find!
Vad är gjort med den egentligen. Plast, hjul och Akra. Vad mer?
En demokörd 08 borde väl kosta vaddå, max 80kkr?!
Den ser väldans mkt ut som den jag såg. Good find!
Vad är gjort med den egentligen. Plast, hjul och Akra. Vad mer?
En demokörd 08 borde väl kosta vaddå, max 80kkr?!
nya problem med sxvn
nu e de så att olje trycks lampan tänds inimellanåt(röd oljekanna), kan blinka till o ävan lysa nån halva timme för att sen helt slockna ett par timmar o så har de hållt på nån vecka.
prövat bytt olja osv men samma fenomen o eftersom den inte skurit än bör de vara elektriskt ell vad gissar ni på.
cykeln har bara gått 30 tim o alltid bytt olja o filter vid 5 timmars intervaller.
smiter med en fråga till har letat men kanske missat hur släcker man service oljekannan som lyser vid hastighetsmätaren
har heller ingen handbok till min, nån som har så man kan ladda ner en på svenska ell om nån rentav har nån orginal att sälja.
Kan även vara kabelskon på givarn som glappar lite,se till att klämma ihop den i så fall. Ny givare kostar runt 70:-
vad står de på den flaskan ? för ja antar att de med e en vanlig växellåds olja utan några hemliga ingridienser.... kolla gärna om de e en gl4 ell gl5 o även om de e helsyntet...
qipen jag har en en kombinerad gl4/gl5 så den bör vara lika agrresiv den med igentligen men den har alltid funkat klockrent o nån gång i tiden vart de den ja va rekomenderad o därför har kört på den men som sagt va igentligen körning under helgen o jag får inte tag i just den.
strypningarna är nu väck och hojen går som ett as! det är löjligt vilket drag det är!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|