A.Isaksson
Idiot
Sitter och funderar på att dubba motardsulorna. Någon som kört is med sin SXV? nått att tänka på? håller skiten för apvarv och minusgrader eller är det bättre att låta den stå och kasta ut min 250 på isen istället?
Sitter och funderar på att dubba motardsulorna. Någon som kört is med sin SXV? nått att tänka på? håller skiten för apvarv och minusgrader eller är det bättre att låta den stå och kasta ut min 250 på isen istället?
Såklart du ska åka is. Hur kul som helst! ....
Vet du några sulor som passar motardfälgarna som man kan sätta dit? inte sugen på att köpa byggda endurofälgar för massa pengar. gärna några med lite offroad-mönster så det bettar lite även i snön
med 180 bak så kan det vara svårt att hitta ett "offroadliknande"
Vet du några sulor som passar motardfälgarna som man kan sätta dit? inte sugen på att köpa byggda endurofälgar för massa pengar. gärna några med lite offroad-mönster så det bettar lite även i snön
Ey är vi 100 säker på att honda styrlager är detsamma som till sxvn? Det nedre ifall dom e olika?
Det nedre är lika, inte det övre
Vilket lotteri jag hade då
Edit, fast nu ser jag att det är olika artikelnummer till 02-07 och 09-11, självklart fick jag tag på ett lager till 09an så får la se om det passar då...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|