A.Isaksson
Idiot
Sitter och funderar på att dubba motardsulorna. Någon som kört is med sin SXV? nått att tänka på? håller skiten för apvarv och minusgrader eller är det bättre att låta den stå och kasta ut min 250 på isen istället?
Sitter och funderar på att dubba motardsulorna. Någon som kört is med sin SXV? nått att tänka på? håller skiten för apvarv och minusgrader eller är det bättre att låta den stå och kasta ut min 250 på isen istället?
Såklart du ska åka is. Hur kul som helst! ....
Vet du några sulor som passar motardfälgarna som man kan sätta dit? inte sugen på att köpa byggda endurofälgar för massa pengar. gärna några med lite offroad-mönster så det bettar lite även i snön
med 180 bak så kan det vara svårt att hitta ett "offroadliknande"![]()
Vet du några sulor som passar motardfälgarna som man kan sätta dit? inte sugen på att köpa byggda endurofälgar för massa pengar. gärna några med lite offroad-mönster så det bettar lite även i snön
Ey är vi 100 säker på att honda styrlager är detsamma som till sxvn? Det nedre ifall dom e olika?
Det nedre är lika, inte det övre
Vilket lotteri jag hade då![]()
Edit, fast nu ser jag att det är olika artikelnummer till 02-07 och 09-11, självklart fick jag tag på ett lager till 09an så får la se om det passar då...
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |