sluggo112
Ny medlem
Vad bör man tänka på vid köp av en 550? Något spec som är viktigt att kolla? Och vilka årsmodeller bör man undvika? Det var väl lite strul med dom tidigare?
Hur mycke problem är det med dessa hojar? Ser att många som va med när tråden startade numera kör KTM. Är det någon som vet mellen tummen och pekfingret vad det kostar att lämna in 550in på 90h service? Byta lite oljor och lättare meck har jag inget emot men att riva en hel moppe undviker jag gärna Pratade med en handlare igår som sa att man kunde dubbla 90h servicen till 180h om man inte körde väldigt hårt på bana, kan det verkligen stämma? För väll är det väll så att detta är den snyggaste motarden som byggts och ljudet e ju helt jä.... makalöst. Men man vill ju att grejorna ska funka.
köpte mig en -10 i helgen
någon som har några roliga delar liggandes?
funderar på att köpa ett arrow system och ombyggnadskitt till luftburken vilken map bör jag fixa då?
och vilka fixar det i sthlm?
mvh jimmy
Gissar att det var den som låg på blocket för 62k
köpte mig en -10 i helgen
någon som har några roliga delar liggandes?
funderar på att köpa ett arrow system och ombyggnadskitt till luftburken vilken map bör jag fixa då?
och vilka fixar det i sthlm?
mvh jimmy
Hur mycke problem är det med dessa hojar? Ser att många som va med när tråden startade numera kör KTM. Är det någon som vet mellen tummen och pekfingret vad det kostar att lämna in 550in på 90h service? Byta lite oljor och lättare meck har jag inget emot men att riva en hel moppe undviker jag gärna Pratade med en handlare igår som sa att man kunde dubbla 90h servicen till 180h om man inte körde väldigt hårt på bana, kan det verkligen stämma? För väll är det väll så att detta är den snyggaste motarden som byggts och ljudet e ju helt jä.... makalöst. Men man vill ju att grejorna ska funka.
Lägg in VDB-mappen och ta upp egna hål i locket.
Starol i Enköping kan lägga in mappen åt dig.
Starol racing tar 1500 för avstrypning och mappning och det är ju mer än bara mappning. Men det ligger nog mellan 1000-1500 skulle jag tro. Det blir nog en 550 för mig med, och det visar sig i eftermiddag
Ett tips:
http://westernracingdevelopments.com/xv-tuner/
Så kan du mappa själv, hur mycket du vill, väldigt enkelt att använda.
1000:- låter väldigt dyrt, det han gör är att byta map.
Bara ett tips
//R
Har ny plast, dekalkit, kraschpuckar, blinker baklyse och en låda med beg delar om någon är sugen...
www.mackhe.se
så man behöver bara köpa en kabel sen ladda ner programmet och byta mappar själv?
Japp, alla "mappar" som aprilia har släppt, plus lite "trimm mappar" ingår.
Ganska prisvärt i och med att programet inte är kopplat till en specifik hoj utan när du
har tröttnat på SXV:n kan du sälja vidare kabeln.
Mvh Rille
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari