alex1976tv
Ny medlem
Vad jag fattat det så ger en stryp ca 130km/h och en ostrypt ska väll göra 200km/h vad jag läst.
Okej, min gör runt 170 om man varvar bra
Vad jag fattat det så ger en stryp ca 130km/h och en ostrypt ska väll göra 200km/h vad jag läst.
Okej, min gör runt 170 om man varvar bra
Jag tror 550n ska goera 204 po varvstoppen med orginaldrevning
Min 450 gar mot varvstoppen po just over 200km/h. Har inte provat hogre drevning.
Den borde laett orka 180 po inte so long straecka, oavsett vind och vikt.
Min nya 550 gör 188 sen går varvstoppen in. Min gamla gjorde 200.
Får kanske kolla vad det sitter för drevning på den.
fick du delarna?
Ska ev. kolla på en 525:a i Kristianstad
Ni två har svinlande lika avatarer.Upp till 192 km/h accar den hårt, sen går varvstoppet in och avbryter acc-hysterin.
fick du delarna?
Ska ev. kolla på en 525:a i Kristianstad
Ni två har svinlande lika avatarer.
Ja, de är nog t.o.m. samma kurva som bilderna är tagna i, i ungefär samma tempo och samma dag.
You wish!nä inte samma tempo... jag e snabbare....
fick du delarna?
Ska ev. kolla på en 525:a i Kristianstad
Hur är SXV:n jämfört med KTM 660? Har haft 2st 660 som jag har varit väldigt nöjd med, gillar speciellt vridet som gör att man kan ta upp hojen på bakhjulet på 5:an i 120-130km/h. Är det stor skillnad på motorkaraktär mellan dessa hojar?
Om det är nån som har haft båda vore det dessutom kul att få höra om era åsikter vad det gäller chassie och bromsar på dessa hojar...
nä inte samma tempo... jag e snabbare....
Som dag och natt! Hade en 660 innan och SXV´n är ruskigt mkt bättre på allt.
Det enda som 660´n är bättre på är serviceintervallen
Fyfan, det är såpass alltså? Låter ju riktigt brutalt.... Den har motsvarande effekt och vrid som 660:n trots mindre cc, nu blir man ju jävligt sugen.
Hur pass bra är fjädringen då? Väger runt 105kg så den kommer att få stå ut med en del, har kört ganska mycket gocartbanor o liknande med KTM 660 med orginalfjädring. Alldeles för mjukt egentligen men gick att köra iaf, så är inte aprilian sämre/mjukare än så så borde det funka.
Vad blev tiden på Kinnekulle?
Min tid på mitt blysänke KTM 660 med sletet bakdäck måste ni ju ha pulvireserat med era VÄRSTING Aprilior.
ingen aning fick inget fritt varv
ca 70hk och 125kg
de som tävlingskör byter fjädrar.
En sak som talar emot är serviceintervallen på 15h och att man måste plocka ur motorn vid ventiljustering. Ett jobb på ca 5-6h
Min nya 550 gör 188 sen går varvstoppen in. Min gamla gjorde 200.
Får kanske kolla vad det sitter för drevning på den.
Var det inte 70hk på bakhjulet och 125 kilo orginal då.
65 och 68 har jag sett papper på.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |