Det skedde väl egentligen "inga" uppdateringar mellan -06-07 så är alla punkter i service bulletinerna kollade, startmotordreven bytta och hojen rätt mappad borde det inte vara någon större skillnad. Däremot till -08 har det hänt massor om jag förstått rätt.
Jag vet vilken handlare jag skulle akta mig för iaf, moppehandlaren Starol Racing, vilken jävla skojare och klantskalle, monterar ihop motorer fel, efter att ha fått Spanienläger förstört kommer man tillbaka och berättar vad man misstänker är fel, de säger att de inte hittar något fel och att allt är ok mekaniskt och lägger över ansvaret på mig, sen när det efter massa felsökning på egen hand visar sig vara det felet man misstänkte från första början är svaret "Jag kollade inte det, jag var så säker på att gjort rätt." Vilket jävla pucko..
Att de sen inte tar ansvar för sina misstag, skamligt! Vet att jag har rätt till ersättning för alla mina extra utgifter men det är de för snåla för och jag orkar inte bråka via ARN så nu har min livsuppgift blivit att sprida info om denna skojare.
De kan låta seriösa och kunniga men verkligen, akta er, jag är inte den ende som fått felmonterad motor därifrån, det tas väldigt lättsinnigt på viktiga detaljer, och inte bara i motor utan även vid mappning mm.
Tycker dem har bra service via internet iaf dock vet jag inte hur det ser ut i butiken.
Vad det ska va svårt att hitta en seriös butik som är bra på allt.
Får man fråga hur mycket "extra" du lagt ut?