Aprilia-tråden.

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
säger bara mumma!!! :banana

Nu väntar bara de nylackade fälgarna... (Galfer e märket om ni undrar)
 

Bifogat

  • Bild(5).jpg
    Bild(5).jpg
    10.6 KB · Visningar: 89

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Stånk och stön... era hojar är grymma... kan bara säga att jag längtar tillbaks till Apriliaträsket... skall prova en säsong med japanes nu...

/Felix - föredetta ägara av två prillor...
 

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Otäckt nära dig
Hoj
Laverda o några till
Obekräftade rykten säger att det brunnit uppe i norr,,,,,,, :huvet :huvet
eller var det bara elakt förtal för att skrämmas ??
topparna kommer nog om en,,,,,,5-6 veckor :Bugar

Ha det så gott,,,,,,,,,,

KaZ skrev:
Nu ere nära! :banana

får alla kåpdelar denna vecka! =) Nylackade och fina! :tummenupp

Sen ere bara att vänta på topparna!

Håller tummarna för att det inte ska ta allt för lång tid innan de är portade och klara!

tjing :fyllisar
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Ha!!!Efter lite dealande fram och tillbaka så har nu även jag köpt mig en sprillans rsvr 04 factory..hehe..amerikafärgerna blev det också,svart/grå.Till råga på allt så fick jag min nya premie också:) endast 14k hel/hel..som hittat.Nu letar jag bara efter nån som kan ge mig ett bra pris på akkasystemet också.kan tänka mig att sälja min för 90 000kr om nån vill ha,annars så spar jag den och använder som banhoj.


//Mackan
 

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
Grattis Mackan, fan va kul!! Är inte alls avundsjuk... Men behåller min gamla 00:a.... 7.700 hel/hel :D


twinner skrev:
Ha!!!Efter lite dealande fram och tillbaka så har nu även jag köpt mig en sprillans rsvr 04 factory..hehe..amerikafärgerna blev det också,svart/grå.Till råga på allt så fick jag min nya premie också:) endast 14k hel/hel..som hittat.Nu letar jag bara efter nån som kan ge mig ett bra pris på akkasystemet också.kan tänka mig att sälja min för 90 000kr om nån vill ha,annars så spar jag den och använder som banhoj.


//Mackan
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Felix skrev:
Stånk och stön... era hojar är grymma... kan bara säga att jag längtar tillbaks till Apriliaträsket... skall prova en säsong med japanes nu...

/Felix - föredetta ägara av två prillor...

Japp, skitkul att läsa om era hojjar, moddar osv!! :tummenupp Har själv haft Prillor, 2 st mille förra året, men de blir till att prova på nått annat i år..

twinner, du har pm ang akra!
 

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Otäckt nära dig
Hoj
Laverda o några till
jag fick min premie åxå för ett par veckor sedan,,,,,
7513:-SEK hel/hel zon 4 +40
äntligen börjar det betala sig att vara "gammal" här.

twinner skrev:
Ha!!!Efter lite dealande fram och tillbaka så har nu även jag köpt mig en sprillans rsvr 04 factory..hehe..amerikafärgerna blev det också,svart/grå.Till råga på allt så fick jag min nya premie också:) endast 14k hel/hel..som hittat.Nu letar jag bara efter nån som kan ge mig ett bra pris på akkasystemet också.kan tänka mig att sälja min för 90 000kr om nån vill ha,annars så spar jag den och använder som banhoj.


//Mackan
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
twinner skrev:
Ha!!!Efter lite dealande fram och tillbaka så har nu även jag köpt mig en sprillans rsvr 04 factory..hehe..amerikafärgerna blev det också,svart/grå.Till råga på allt så fick jag min nya premie också:) endast 14k hel/hel..som hittat.Nu letar jag bara efter nån som kan ge mig ett bra pris på akkasystemet också.kan tänka mig att sälja min för 90 000kr om nån vill ha,annars så spar jag den och använder som banhoj.


//Mackan

April, april :D :arsele
Du ska f-n köpa blöjor för dina pengar !!! :rofl
 

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
twinner skrev:
Som jag skrev i en tidigare = 1/4+påsk=LURADE :tungan

Jaha ja... din lille filur! Funderade på först om det inte va ett April(ia) skämt...

I DN idag stod det att man kunde få in TV i sin GSM genom att knappa in show view koderna... den var bra...haha... ungefär som nylonstrumpa på TV:n. Det gick jag inte på iaf... :rodnar :klappar
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
KUL VÄRRE:

Läste nya Allt om mc,Där stod det om den nya filmen Torque.I filmen finns en Rsv mille med och dess presentation/beskrivning är följande: "Ett italienskt tävlingsfordon som kan accelerera från 0-100 på 6,4 sekunder och nå en maxhastighet på 180kmh"
Roliga ord om min och många andras älsklingar..som att kasta en stor jävla sten rakt i fejan på aprilia.

Jag visste iofs innan att filmen var skämt..
 

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
twinner skrev:
KUL VÄRRE:

Läste nya Allt om mc,Där stod det om den nya filmen Torque.I filmen finns en Rsv mille med och dess presentation/beskrivning är följande: "Ett italienskt tävlingsfordon som kan accelerera från 0-100 på 6,4 sekunder och nå en maxhastighet på 180kmh"
Roliga ord om min och många andras älsklingar..som att kasta en stor jävla sten rakt i fejan på aprilia.

Jag visste iofs innan att filmen var skämt..

AOMC kan inte översätta mph till km/h.. lite för svårt sånt där... :7peta
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
mikcar skrev:
AOMC kan inte översätta mph till km/h.. lite för svårt sånt där... :7peta


Nä.. riktig sugtidning!!!

BTW. Jag kommer vara offline nu under en tid då jag och familjen flyttar till dom mer fasionabla delarna av nyköping,större lya med balkong samt 8 härliga mbits uppkoppling :D .Så vi syns på twinträffen i sthlm. :banana

Liten glimt om hur det kommer att vara underårets GP.
///Markus
 

Bifogat

  • hjjkhhjhjjjhhhhjhjh kopiera.jpg
    hjjkhhjhjjjhhhhjhjh kopiera.jpg
    84.9 KB · Visningar: 114

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
twinner skrev:
Nä.. riktig sugtidning!!!

BTW. Jag kommer vara offline nu under en tid då jag och familjen flyttar till dom mer fasionabla delarna av nyköping,större lya med balkong samt 8 härliga mbits uppkoppling :D .Så vi syns på twinträffen i sthlm. :banana

Liten glimt om hur det kommer att vara underårets GP.
///Markus

Vackert! :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top