KaZ skrev:säger bara mumma!!!![]()
Nu väntar bara de nylackade fälgarna... (Galfer e märket om ni undrar)
KaZ skrev:Nu ere nära!![]()
får alla kåpdelar denna vecka! =) Nylackade och fina!![]()
Sen ere bara att vänta på topparna!
Håller tummarna för att det inte ska ta allt för lång tid innan de är portade och klara!
tjing![]()
twinner skrev:Ha!!!Efter lite dealande fram och tillbaka så har nu även jag köpt mig en sprillans rsvr 04 factory..hehe..amerikafärgerna blev det också,svart/grå.Till råga på allt så fick jag min nya premie ocksåendast 14k hel/hel..som hittat.Nu letar jag bara efter nån som kan ge mig ett bra pris på akkasystemet också.kan tänka mig att sälja min för 90 000kr om nån vill ha,annars så spar jag den och använder som banhoj.
//Mackan
mikcar skrev:Grattis Mackan, fan va kul!! Är inte alls avundsjuk... Men behåller min gamla 00:a.... 7.700 hel/hel![]()
Felix skrev:Stånk och stön... era hojar är grymma... kan bara säga att jag längtar tillbaks till Apriliaträsket... skall prova en säsong med japanes nu...
/Felix - föredetta ägara av två prillor...
twinner skrev:Ha!!!Efter lite dealande fram och tillbaka så har nu även jag köpt mig en sprillans rsvr 04 factory..hehe..amerikafärgerna blev det också,svart/grå.Till råga på allt så fick jag min nya premie ocksåendast 14k hel/hel..som hittat.Nu letar jag bara efter nån som kan ge mig ett bra pris på akkasystemet också.kan tänka mig att sälja min för 90 000kr om nån vill ha,annars så spar jag den och använder som banhoj.
//Mackan
//Mackan
twinner skrev:Som jag skrev i en tidigare = 1/4+påsk=LURADE![]()
jocke i köping skrev:bara så ni vet,,,,,,, jag skämtade inte)
twinner skrev:KUL VÄRRE:
Läste nya Allt om mc,Där stod det om den nya filmen Torque.I filmen finns en Rsv mille med och dess presentation/beskrivning är följande: "Ett italienskt tävlingsfordon som kan accelerera från 0-100 på 6,4 sekunder och nå en maxhastighet på 180kmh"
Roliga ord om min och många andras älsklingar..som att kasta en stor jävla sten rakt i fejan på aprilia.
Jag visste iofs innan att filmen var skämt..
mikcar skrev:AOMC kan inte översätta mph till km/h.. lite för svårt sånt där...![]()
twinner skrev:Nä.. riktig sugtidning!!!
BTW. Jag kommer vara offline nu under en tid då jag och familjen flyttar till dom mer fasionabla delarna av nyköping,större lya med balkong samt 8 härliga mbits uppkoppling.Så vi syns på twinträffen i sthlm.
![]()
Liten glimt om hur det kommer att vara underårets GP.
///Markus
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy