sner0
pytt i pannan!
Ingen som har en soppakran passande rs250 över?
Lite orolig att jag kanske pajade min igår.
Lite orolig att jag kanske pajade min igår.
DaLorD skrev:Fan... felet är kvar...
Kan man köra med diagnoskbeln i???
Eftersom "EFI" dyker upp på displayen men försvinner efter ett tag så kan jag inte se felkoden.. när jag kollar den står det "0" så vad händer om man sätter dit kabeln och kör tills felet kommer??? kommer det upp en felkod då??
wasa skrev:Halloj...
Det var inte roligt att höra det där........
Hoppas du tvättade av fiber skivorna med någon typ av avfettning. Å även glasblästrade av stålskivorna lite lätt eller åtminstone putsade av dom med lite smärjelduk.
Kolla även lagret som sitter ute i kåpan som du plockar dän, det har hänt att det har gått sönder å det medför oxå kopplings problem.
Någon annan som köpt fjädrar av mej som har haft liknande problem??
Hör av er här eller PM:a mej i så fall.
Lycka till.................
RSV_Ante skrev:Jag hade i princip samma fel.. "EFI" lös efter tvätt, kopplade bort batteriet en stund. Då "nollades" felet å allt ä rsom vanligt. Hoppas det löser sej!..
/A
TERMINATOR skrev:Är det inte så att EFI alltid tänds när när den gör en systemkontroll och sen slocknar och visar annat typ temp
jaha ok då är jag med, inte så bra kanske, min instrument slocknade förra sommaren när jag hade tvättat, då hade det kommit in fukt i stödkontakten, sprutade i typ5-56 och sen va det braDaLorD skrev:Joo... men den tänds när jag kör asså... = Fel
Black-Wolf skrev:Hej
Har en Falco 01 med Renegade Slip-on samt airkit. Använder idag det från Renegade bifogade chipet för Slip-on.
Köpte airkitet i tidigare i vår alltså inte i samband med burkarna som satt på hojen när jag köpte den.
Nu till min fråga:
Är det lönt att investera in en PC3 och låta någon "guru" mappa den?
Eller ska jag nöja mig med renegade chippet? Den går fint som den är men mycket vill ju alltid ha mer
Var hittar man isåfall PC3 till bäst pris?
/BW
Halloj....Black-Wolf skrev:Hej
Har en Falco 01 med Renegade Slip-on samt airkit. Använder idag det från Renegade bifogade chipet för Slip-on.
Köpte airkitet i tidigare i vår alltså inte i samband med burkarna som satt på hojen när jag köpte den.
Nu till min fråga:
Eller ska jag nöja mig med renegade chippet? Den går fint som den är men mycket vill ju alltid ha mer
/BW
Black-Wolf skrev:Hej
Nu till min fråga:
/BW
2ono skrev:Hur mycket brukar ni ha i och känner ni igen scenariot??
Tokas skrev:Jorge på Renegade menar att deras chip ska fungera utmärkt tillsammans med deras luftkit också. Jag har för mig att chipet heter 2+ eller nåt liknande.
Men, det är klart att du kanske kan klämma ut lite extra med PC3 i alla fall...
DaLorD skrev:Da Lord
För mig fick jag in 3.9L och oljan gick upp till max när den va varm , kall mellan min och max , upplever det lite fixar frasse stuk på den där konstruktionen men det funkar ju
blom skrev:är det ingen rolig apriliaträff eller liknade snart? eller väntar alla på sporthojsfesten
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|