TERMINATOR skrev:Tjena holiganos!!! är det någon som vet om det går att byta bara fjädern i bakdämparen till en kraftigare?? och i såfall var får man tag i en sån???
Halloj.......TERMINATOR skrev:Tjena holiganos!!! är det någon som vet om det går att byta bara fjädern i bakdämparen till en kraftigare?? och i såfall var får man tag i en sån???
TERMINATOR skrev:Tjena holiganos!!! är det någon som vet om det går att byta bara fjädern i bakdämparen till en kraftigare?? och i såfall var får man tag i en sån???
bikerwoman skrev:Min är utbytt till en mille-dämpare istället, funkar bra, mkt. bättre fjädring. Har provkört en Falco med original och det var stor skillnad faktiskt.
jocke i köping skrev:Funkar hojjen bra nu ?![]()
bikerwoman skrev:Den funkar men går lite ojämt innan den blir varm... måste nog ta och lämna in den och kolla upp hur fett den egentligen går?? Den drar ju djävulskt med soppa oxå...
När jag bytte stiften var de bakre helt kolsvarta och sura som fan...
Körde avrostning hela dagen igår och då gick den lugnt och fint i alla fall.
wasa skrev:Halloj.......
Försök att få tag på en mille dämpare i stället, för du får mycket mer dämpare fär pengarna.
Den är bara att bulta dit.
TERMINATOR skrev:beggad öhlinare kostar ju hur mycket som hellst, det va därför jag ville byta bara fjädern
Jag gav 2500:- för min öhlinare i england. Men den vanliga behöver ju inte kosta mer än 1500:-.TERMINATOR skrev:beggad öhlinare kostar ju hur mycket som hellst, det va därför jag ville byta bara fjädern
IronMike skrev:Har ni nåt tips på slipon som inte låter så mkt mer än org, men väger lite? Sålde precis av ett system som lät föör mkt, dock vägde det 9,5 kg mindre än org burken..
Härligt ljud, men jag kan inte ha ett system som låter tok-mkt, då jag ofta jobbar nätter å kommer hem sent/tidigt.. Folk har klagat, trots org burk hehebikerwoman skrev:Hur kan man tycka att en v-twin låter FÖR mycket![]()
![]()
IronMike skrev:Har ni nåt tips på slipon som inte låter så mkt mer än org, men väger lite? Sålde precis av ett system som lät föör mkt, dock vägde det 9,5 kg mindre än org burken..
bikerwoman skrev:Den funkar men går lite ojämt innan den blir varm... måste nog ta och lämna in den och kolla upp hur fett den egentligen går?? Den drar ju djävulskt med soppa oxå...
När jag bytte stiften var de bakre helt kolsvarta och sura som fan...
Körde avrostning hela dagen igår och då gick den lugnt och fint i alla fall.
TERMINATOR skrev:Köping´s jocke man får väl buga och bocka för den högaktningsfulla ålder du i dag uppnår, fan d är ju snart 50![]()
![]()
Triggerhappy skrev:Luftfiltret är rengjort ??
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!