Hemanhunter
Ny medlem
fotpinne!!
Finns det någon som har en orginal högerfotpinne till en -01:a mille??
Kanske även en fotbroms??
Finns det någon som har en orginal högerfotpinne till en -01:a mille??
Kanske även en fotbroms??
Göran skrev:Du har väl inte missat detta
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=23113
Låter gör det, men är det inte därför man sätter på ett slip-on
Slangan skrev:OK!! snabba ryck.Ska kolla med polarna om den är kvar.
Tack så in i he....e för hjälpen.Ska försöka bidra jag med när jag väl kommit in i apriliasvängen på allvar.Är ju rookie på det tekniska än så länge.
Hör av mig!!
imaster skrev:Nån som har erfarenheter av GPR slipon till Millen? Har fått erbjudande om ett GPR Titan och ett Aprilia Racing Titan (beg.) till samma pris. Vilket borde jag slå till på? Hur är ljudet i resp. slipon? Vill ju gärna ha grannsämjan kvar...
Effektökning finns väl antagligen också men det är inte så viktigt...
Lam-Kaka skrev:Jag + flera vill säkert ha lite trim hjälp av tyskarna också om det finns utrymme för det. I nu lägget så tror jag mest det är kammarna möjligtviss spjällhusen som behöver få lite hjälp. Föresten kan du höra med dina polare i tyskland om de kan nicasil behandla cylindrar i tyskland.
imaster skrev:Nån som har erfarenheter av GPR slipon till Millen? Har fått erbjudande om ett GPR Titan och ett Aprilia Racing Titan (beg.) till samma pris. Vilket borde jag slå till på? Hur är ljudet i resp. slipon? Vill ju gärna ha grannsämjan kvar...
Effektökning finns väl antagligen också men det är inte så viktigt...
flugan skrev:Vad består "Air Runner air scoop" på RSV >04 samt "Dynamic air intake" på Tuno -06 utav?
_basse_ skrev:Vet inte om det har varit uppe tidigare i denna tråd, har sökt men ej hittat
Jag behöver få tag i en skruv till sidokåpan på min mille. Var köpa??
Har varit runt på del sidor utan att hitta någon som har det på hemsidan...
Jag kan ju inte vara ensam om att ha (en skruv lös ) tappat en skruv
mikcar skrev:"Air Runner air scoop" = Luftkanalen till luftburken. "Dynamic air intake" = klaffen i luftkanalen som öppnas och stängs beroende på gaspådrag och varvtal. Sitter även på Millen från -04.
flugan skrev:Frekct! Är det ett servo som styr den?
flugan skrev:Frekct! Är det ett servo som styr den?
okej... jag hade nämligen tänkt att använda mig av -03 ans dekaler på topkåpan... men anade att det skiljde en del... det blir till att finna en egen lösning på detta... det är tur att det finns kunnit folk att fråga på denna eminenta tråd...RSV_R skrev:Skiljer en del, blandannat så är lyset större på 01.
_basse_ skrev:Vet inte om det har varit uppe tidigare i denna tråd, har sökt men ej hittat
Jag behöver få tag i en skruv till sidokåpan på min mille. Var köpa??
Har varit runt på del sidor utan att hitta någon som har det på hemsidan...
Jag kan ju inte vara ensam om att ha (en skruv lös ) tappat en skruv
Gussy skrev:Hejsan!
Hade själv problem med en saknad skruv till kåpan och stack därför till Suzuki i Landskrona som tidigare sålt Aprilia-mc, men som nu endast säljer Aprilia-mopeder. Frågade efter skruv där o fick köpt en för 26 kr, som egentligen var för moppen, men som pinsamt nog passade till Millen också. Iaf bättre än en lös kåpa
/Gussy
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |