GRATTIS! - Och kör försiktigt nuAndre_A skrev:2056791Nu äntligen har jag fått hem min nya kärlek.
Helt ny Factory. Nu ska det bara sluta regna så man kan prova pärlan lite.
GRATTIS! - Och kör försiktigt nuAndre_A skrev:2056791Nu äntligen har jag fått hem min nya kärlek.
Andre_A skrev:2056791Nu äntligen har jag fått hem min nya kärlek.
Droopfy skrev:2057473hörrudu. har du tillstånd från upphovsmannen att använda bilden på dethär offentliga viset?
Andre_A skrev:2057499Haha, kan tillägga att Droopfy på Bikepoint i Borås har tagit bilden.
Kan starkt rekomendera Bikepoint. Bra service och behandlar alla hojar väldigt väl.
Ses på vägarna...
Lam-Kaka skrev:2057749Han har säkert ollat den
Andre_A skrev:2057499Haha, kan tillägga att Droopfy på Bikepoint i Borås har tagit bilden.
Kan starkt rekomendera Bikepoint. Bra service och behandlar alla hojar väldigt väl.
Ses på vägarna...
Lam-Kaka skrev:2057749Han har säkert ollat den
Jakob_S skrev:2058327Hej!
Vet någon som vet om det finns en moderator för www.famiglia-aprilia.se forumet som man kan få kontakt med?
Jag har registrerat mig där med kan ändå inte komma åt medlemsdelen när jag loggat in
Droopfy skrev:2058377Jisses vad han smörar... vill du ha rabatt eller?
Tackar och Bockar. =)
Göran skrev:2058399Borde vara Peter Söderlund. Har dock ingen mailadress till honom. Kan du skicka PM på den sidan ?
rsv1 skrev:2060283Någon som fattar max lampan blinkar från 6000 ungifär ,körde cykeln första gången i dag.
rsv1 skrev:2060283Någon som fattar max lampan blinkar från 6000 ungifär ,körde cykeln första gången i dag.
RookieSM skrev:2060355Är jag en av er nu eller måste man ha en sporthoj för att accepteras? Är ensam i norden om att ha en SXV så jag har inte hunnit få några egna kompisar än.
Öhh, hehe, vet inte, har inte hunnit skruva isär den än.#Olsson# skrev:2060369Du är KUNG !!!
Berätta allt du vet. Vad är det för sprutsystem, Siemens? Är det O2-sensor?
edit:
Kolla även
http://www.famiglia-aprilia.se/
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|