Ja iofs men jag har inte hört att de ska bli Aprilia Offroad återförsäljare så de har rätt kabel till Axonen men jag ska ringa och fråga. Tack för tipset!jocke i köping skrev:2061084I Arboga hos Italia Bike center finns det ju Axone ,,
RookieSM skrev:2062748Ja iofs men jag har inte hört att de ska bli Aprilia Offroad återförsäljare så de har rätt kabel till Axonen men jag ska ringa och fråga. Tack för tipset!![]()
Precis så har det varit hittills.#Olsson# skrev:2062824Se till att hitta någon vettig för detta. Det tycks fortfarande, på sina håll, vara så att det är kunderna som talar om för verkstäderna och ÅF vad och hur man skall göra. Men det kanske du var bekant med.
Lynn skrev:2063038Hurra!!!![]()
Nu hör man hemma i det rätta gänget... *skratt*
Pärlan står i garaget och glänser![]()
Jag håller på och smider mina järn på jobbet för att jag ska lyckas lägga vantarna på en flaska Macmyra men det är ju inte det lättaste kan jag lova.Dr.Bike skrev:2061383Jojo... vi ses när vi möts!
You´d better have a half flak of öl med dig då!
Ja det var blandade budskap! Å dig har jag närt vid min barm din orm!
Lagavulin gjuter olja på alla vågor...
Blev en del sorter i helgen som jag kan berätta om i Whiskytråden f.ö, men Isle of Jura var verkligen inte min kopp te, så den som först når min dörr får den! (½kvar ung.)
Grattis till en mycket busig hojLynn skrev:2063038Hurra!!!![]()
Nu hör man hemma i det rätta gänget... *skratt*
Pärlan står i garaget och glänser![]()
RookieSM skrev:2063028Precis så har det varit hittills.
Kan ni rekommendera någon i mellansverige som är riktigt duktig med Axone? De får alltså gärna ha gjort experimenterandet på någon annan hoj innan.![]()
Årets (06) versionene är den första med RSV04+ ram osv.#Olsson# skrev:2063468När blev Touno den nya versionen? Alltså med samma chassi, motor etc som RSV 04 och uppåt?
ksann skrev:2063633Årets (06) versionene är den första med RSV04+ ram osv.
TwinSucker skrev:Grattis till en mycket busig hoj
BTW, är det någon nyhojsdoft på den då?![]()
mikcar skrev:2063153Gratulerar!
Den där är nog hur kul som helst, busfaktor på hög nivå...![]()
RookieSM skrev:2063028Precis så har det varit hittills.
Kan ni rekommendera någon i mellansverige som är riktigt duktig med Axone? De får alltså gärna ha gjort experimenterandet på någon annan hoj innan.![]()
Du har rätt, det sitter ett uttag på varje krök.#Olsson# skrev:2060509Att man kan tappa avgaser för co-mätare (eller lambda). Bra möjligheter för justering m a o. Vanligt på Aprilia och Ducati, mindre vanligt på japanska hojar.
#Olsson# skrev:2063524
Det tycks vara det vertikala benet som är kraftigare på den biffigare varianten och den har istället det mindre/smalare benet horisontellt.
Några idéer?
mikcar skrev:2066670Här är bild från Aprilias hemsida. Verkar inte vara annorlunda på 06:ans Factory. Märkligt är det. Bilden du sade är från Holland är "spionbild" från Italien på 06:an. Kan vara prototyp alltså.
Förvirringen är total... känns italienskt på nåt sätt...![]()
B.t.w notera värmeskölden vid huvudcylindern för bakbromsen...
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|