Nattens mek-helvete:
Började med att jag skulle köra iväg, och eftersom jag aldrig annars låser hojjen med skivbromslås, så drog jag iväg med gas *pang* -tvärstopp.. Ena wawe-skivan pajja tot..
Så det fick bli bromsskivebyte på sena timmen, då jag hade org skivor i nyskick liggandes...nu börja de riktiga pain-in-ass bekymrena, enkelt meck, men ovanstående krafter sabba för mig. Först en bult som håller oket, snuttgullen som haft hojjen tidigare hade gängat ur skitet...så jag slog in en förstor insekt, å drog ur med spärrskaft (kände mig som ett proffs..)..sen gick allt bra, bytte skiten mm..
Efter-drar lite ...så kommer jag till sista pinnbulten på vänster framgaffel. Drar å drar *pang* - drar av skiten :S ...mina kamazaa-tools är stenhårda, och bultjäveln går av 3 mm från toppen, men som tur var stack 2 mm eller så ut på andra sidan. Nåja, fram med tång, vred å drog å vred, försökte skruva för hand, skitet kom kanske ut 2 mm på 2 timmar. Och eftersom jag fick blåsor på händerna trots handskar, så gick jag å hämta ett par öl - nu kunde kampen börja. Skiten vägra sig tot..
Fick dock ut den lite till, sen offra jag en kamazaa tool till, slog på en för liten hylsa med hammare, å spärrskaffade ut skiten...med risk för att aldrig få ut den.
Nu är jag bara så arg att jag vill ut och spöa pensionärer på stan
Dagens tips: våld funkar