2 Dagar till semester eller närmare 1 dag wieeeee , Sommar o sol o o brum brum
mjääähapp. Då är Millen tillsalu dårå
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=31717
Har jag lagt mig rätt i pris sådär?
Jag gav 45 för min 02 och det är en Mille R med 1900 mil på mätaren
Jag TROR att en RSV4 kraschade på Anderstorp idag! Jag stod i kön för gatgruppen, redo att köra ut, då bilen åkte och hämtade en cykel som verkade ha trillat i backen. Såg inte detta själv men ett par sa att det var RSV4an. Den var nämligen borta resten utav dagen också efter att jag körde mitt pass....
usch
Vad tråkigt, gick det bra för grabben?? den kurvan verkar av någon anledning alltid vara sämre fäste i.Jepp, det var RSV4'an (min sons). Han highsidade ut från högern efter norra kurvan. Små skador på cykeln faktiskt, bromshandtag+cylinder, fotpinne samt avbrutet styrdämparfäste. I övrigt inget som inte lite silvertejp och tuggummi kan fixa. Ny hjälm blir nog den dyraste posten på listan faktiskt.
Vad tråkigt, gick det bra för grabben?? den kurvan verkar av någon anledning alltid vara sämre fäste i.
En fundering är det inte traction control på RSV4 och borde den inte isåfall motverka highsiders
Vad tråkigt, gick det bra för grabben?? den kurvan verkar av någon anledning alltid vara sämre fäste i.
En fundering är det inte traction control på RSV4 och borde den inte isåfall motverka highsiders
Jepp, det var RSV4'an (min sons). Han highsidade ut från högern efter norra kurvan. Små skador på cykeln faktiskt, bromshandtag+cylinder, fotpinne samt avbrutet styrdämparfäste. I övrigt inget som inte lite silvertejp och tuggummi kan fixa. Ny hjälm blir nog den dyraste posten på listan faktiskt.
det betyder att du har dåligt oljetryck när motorn inte går o har bra tryck när den går,
kolla med din bil om du inte har samma fenomen där ! ganska normalt skulle jag tro.
mvh jocke
Ibland när jag ska starta hojen nollställs t ex trippmätare, klocka och lite annat. Någon som har något tips på vad det kan vara? Mille -01
// Magnus
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |