Är det Brembos orginalskivor?
Aprilias OEM-skiva verkar däremot vara 6-nitad.
Sitter 6-nitad på min Tuono R -06, dock inte wave dårå.
Hmm visste inte att skivorna också skliljer sig mellan factoryn och R:en
Är det Brembos orginalskivor?
Aprilias OEM-skiva verkar däremot vara 6-nitad.
Det gäller väl dom flesta bolag skulle jag gissa.
Min -99 är billigare än vad min gamla triumph Tt600 var. Och jag har folksam iaf.
< 4000:- halv / helår tycker jag e billigt för en 1lit-hoj.
På min Mille har jag SalusAnsvar. Den är lika billig som min gixxer, men gixxern är två år äldre och reggad med 30hk mindre än millen....
Det låter inte dåligt heller...vad har de för självrisker där?
Inga krav på enskilt låsbart utrymme/garage eller liknande?
(ja, kan säkert kolla själv men tänkte om du har det i huvudet )
Japp, den mår fiiint
Kan till och med rodda till ett special SH-price. Har inte möjlighet/tid att köra henne...
till rätt pris så är ju inget omöjligt.
Ja jävlar, det låter inte dåligt....det är billigare än jag ger för min häck, låt vara att den är helförsäkrad.
Har inte sett så många i Götet, vet du om de är sällsynta "här"?
Sällsynta vet jag inte, det finns ju fler japaner iaf, så mycket vet jag.
Jag bor granne( några hundra meter ) med en gul Mille har jag märkt, dock tror jag inte vi har mötts på gatan.
Det måste ju vara mig du menar, kan omöjligen finnas fler än en pippigul mille i Mölndal...
Det måste ju vara mig du menar, kan omöjligen finnas fler än en pippigul mille i Mölndal...
Haha, ja, sporthoj förbrödrar...
Var av en händelse ute och tuffade lite i er del av staden igår men såg tyvärr inte till ngn av denna art. Nästa gång ska jag hålla ögonen öppna!
Är det ngn av er som bor i lägenhet utan tillgång till garage? Hur har ni löst förvaringen då? Och nej, jag ska inte sno den...men ni kanske inte vill svara på det ändå.
Hade samma fenomen när mitt batteri var dåligtIbland när jag ska starta hojen nollställs t ex trippmätare, klocka och lite annat. Någon som har något tips på vad det kan vara? Mille -01
// Magnus
Till vilken ÅF eller sida skall man vända sig till för att få tag på Akra dämpare eller motsv.
Vart kan man lämna in hojen för en 2k mila service, om man bor i södermanland. Ha de
Då var man en aprilia mindre Känns lite konstigt att den inte står där, svart och snygg och tittar på en längre i garaget. Men nya ägaren får säkert minst lika mycket glädje av den, kanske får den tillochmed se en bana då och då istället för min "tråkiga" touring.
Alltid jobbigt att mista en god vän. Men det går alltså att få en cykel såld även i dagens ekonomiska situation? Tycker det verkar annars som om de flesta Millar på Blocket varit ute väldigt länge utan att ha försvunnit. Men det kanske bara handlar om en justering av pris?
Vi får se om jag får tummen ur och lägger ut min till försäljning också. Har bara inte riktigt bestämt vad jag vill ha i stället. Några förslag? Man skulle ju helst av allt bara fylla på garaget i stället för att byta ut hojarna.
Angående service så är det ju inte så långt till Arboga om du bor i Hjälmarsund. Där finns ett ställe som heter Italia Bike Center. Riktigt bra folk som jobbar där, har gjort alla servicar där och har alltid blivit nöjd.
Då var man en aprilia mindre Känns lite konstigt att den inte står där, svart och snygg och tittar på en längre i garaget. Men nya ägaren får säkert minst lika mycket glädje av den, kanske får den tillochmed se en bana då och då istället för min "tråkiga" touring.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|