Min ljusbild är taggig i överkant där det skall vara ett skarpt streck. Reflektorer etc ser ok ut. Är det ngn annan som känner igen sig i detta? Har std lampan med 3st lampor i "2 uppe o en nere i mitten"
Ja halvljus. Du menar en ny H7 lampa?
Här är en Apa som är värd att uppmärksammas
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4868034&postcount=232
Jag köpte ett begagnat CBR1000 stöd från årsmod 04-07 som passar bolt on på äldre generationen Mille/Falco/Tuono 98-03. Kanske är samma för nya generationen? Lirar tom med uttaget för sidostödswitchen!
Det är längre och lite utvinklat och jag är inte alls orolig vid parkering numera!
Någon som vet om det funkar med Akrapovic 2-2? Mitt stöd vek sig, förmodligen pga touringpackning i kombination med kass vinkel på underlaget. Och jag som har talat mig varm om bubseywoos sidostöd
Tur att det fanns stenar man kunde snabbsmida lite med i Geiranger...
Men vafan, det har ju böjt sig mitt i godset.. Vad är det för slappt kinastål han använder egentligen?
För att tillföra något konstuktivt: Stödet på USA-modellerna är som bekant bättre designat. Jag har ett på min, funkar kalas.
Intressant, va fick du pröjsa för stödet hos RN? :nyfikenienstrut
Jag pyntade 400. Inte superbilligt men snabbt...det går mao säkert att få tag på billigare.
Men vafan, det har ju böjt sig mitt i godset.. Vad är det för slappt kinastål han använder egentligen?
För att tillföra något konstuktivt: Stödet på USA-modellerna är som bekant bättre designat. Jag har ett på min, funkar kalas.
Är det bara själva stödbenet ni byter, eller skiljer det på fästplattan också?
Är fortfarande lite osäker på om CBR-stödet passar även på senare modeller, men jag är hyfsat säker på att själva benet är samma åtminstone.
Är det bara själva stödbenet ni byter, eller skiljer det på fästplattan också?
Är fortfarande lite osäker på om CBR-stödet passar även på senare modeller, men jag är hyfsat säker på att själva benet är samma åtminstone.
Vilken hoj! Svårt som fan att hålla sig kvar o man ser bara himmlen. Rek alla att prova en.
Aprilia sxv 550
Nu är det några år sen jag monterade mitt, men jag vill minnas att USA-stödet kom med fästplatta också.
Då tror jag det skiter sig som lösning på gen2.
Var nere i garaget och skruvade bort stöd och platta och jämförde med ett gammalt stöd jag hade kvar från Millen (-02) och det passade inte. Stödbenen var i stort sett identiska, men den gamla fästplattan hade annan hålbild och passade inte i chassit.
E
Flytta över benet till rätt platta, done deal?
E
Flytta över benet till rätt platta, done deal?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|