FettSnok
96% enligt läkaren
Benet skiljer om plattan gör det kan jag inte avgöra.
Jag behöver plocka loss oljetanken på min Falco p.g.a gängpaj. Är det något speciellt man ska tänka på eller passa sig för när man gör det?
Finns det mekhandbok i pdf på nätet till Falco?
Inga problem....att lossa den! , typ 3 muttrar sitter den fast med.
Det låter som att det kan vara problem.....att få dit den igen.
Den dagen den sorgen.
Har aldrig haft några problem med mina olje behållare... är falcon så olik från mille/rsv/tuono
Oljetanken är det inga bekymmer att varken få loss eller få dit!
På min sitter plåtversionen men jag vet inte om du har plasttank
Tjenare tänkte bara höra med er som kör Aprilia likt som jag. Hur lång tid är en skälig tid för garanti jobb? Jag har väntat i snart 10 månader nu, med undantag för 4tim innan jag fick kontakta bärgare för jälp. Först för växellåda nu efter bärgnings jälpen hmm, det vet jag inte. Självrisken fick man stå för själv. Fick låna en lika dan Dorsa i helgen, med en självrisk på upp till 10 000. så det blev inget direkt bus inte. /spider69
Tjenare tänkte bara höra med er som kör Aprilia likt som jag. Hur lång tid är en skälig tid för garanti jobb? Jag har väntat i snart 10 månader nu, med undantag för 4tim innan jag fick kontakta bärgare för jälp. Först för växellåda nu efter bärgnings jälpen hmm, det vet jag inte. Självrisken fick man stå för själv. Fick låna en lika dan Dorsa i helgen, med en självrisk på upp till 10 000. så det blev inget direkt bus inte. /spider69
Mina två garantiåtaganden (baklampa och instrument) var avklarade på 14-20 dagar. Är problemet din ÅF eller är det generalagenten?
Är du inte nöjd med bemötandet föreslår jag att du tar upp det med generalagenten SPG, Svenska Piaggio Gruppen.[/QUOT
Det började med en ÅF i slutet av Aug förra året sedan blev den flyttad till en annan ÅF i Feb. Kontaktade då generalagenten som genast började prata illa eller sanning om den förra ÅF. Så nu står den i helsingborg hos probike. Pratade med Generalagenter en gång i veckan. men orkar inte med det mer. De har pratat om plåster på såren men det blir väl 4l motorolja och service kanske.
Mina två garantiåtaganden (baklampa och instrument) var avklarade på 14-20 dagar. Är problemet din ÅF eller är det generalagenten?
Är du inte nöjd med bemötandet föreslår jag att du tar upp det med generalagenten SPG, Svenska Piaggio Gruppen.[/QUOT
Det började med en ÅF i slutet av Aug förra året sedan blev den flyttad till en annan ÅF i Feb. Kontaktade då generalagenten som genast började prata illa eller sanning om den förra ÅF. Så nu står den i helsingborg hos probike. Pratade med Generalagenter en gång i veckan. men orkar inte med det mer. De har pratat om plåster på såren men det blir väl 4l motorolja och service kanske.
Vad säger ProBike i HBG då?
Inte mycket. det är en annan som får vänta. De är en på verkstan som har sagt att harley är prio ett. men det kanske har blivit ändrat. får se när stiften kommer hem. En vecka i morgon.
varför i hela helvete får jag inte bra tryck i bakbromsen? har haft isär och ihop den flera gånger. luftat till jag fått kramp. den funkar en stund, men sen är det kört.. Den läker inte vätska. men bromsverkan blir obefintlig nästa omg. wtf? Jag blir oerhört tacksam för hjälp av någon kunnig på området
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |