Black-Wolf
There goes another one...
Lam-Kaka skrev:2146657Sportec funkade inte bra åt mig 200mil-300mil. Roadtec Z6 där imot 600mil + bra grep m.m
600 mil + låter ju nästan för bra för att vara sant
Tack för din input!
/BW
Lam-Kaka skrev:2146657Sportec funkade inte bra åt mig 200mil-300mil. Roadtec Z6 där imot 600mil + bra grep m.m
Black-Wolf skrev:2146741600 mil + låter ju nästan för bra för att vara sant
Tack för din input!
/BW
Black-Wolf skrev:2143852Hej hej
Skratta inte nu men min premiärtur för i år var i fredags
Får skylla på båt nyinförskaffad båt och renovering av badrum...att man aldrig lär sig att inet skaffa sig mer projket än man klarar av
Nåväl premiärturen gick väl och utan missöden.
Men den gjorde mig också uppmärksam på det som irriterade mig lite förrra säsongen.
Upplever motorn som väl rå och ryckig vid gaspådrag och även i vid gasavdrag (Fan har jag missat det i deklarationen )
Motorn är orginal förutom Renegade Slippisar, matchande chip från Renegade samt Luftburk från desamma.
Skulle det hjälpa att investera i en PC III och få den ordentligt justerad på bänk eller slänger jag bara min pengar i sjön? Är inte ute efter någon effektvinst, ökar den så ses det som en bonus.
Finns det någon annat man kan göra?
Sist men inte minst, vem är kung på PC III och Aprilia kring Göteborg?
Tacksam för svar
/BW
fogerty skrev:2147971Jag kan rekommendera powerperformance i frölunda. Björn där är riktigt duktig, han kör själv en factory som han justerat till förbannelse. Jag fick ut 123 hk på bakhjulet med slipon och bmc-filter samt lite moddad luftburk.
En ökning med 8 hästar och vridet gick upp ca 6 nm tror jag det var. Kostanad ca 2500 kr
Halloj....ksann skrev:2146731Köp ett par Conti Road Attacks:
http://canyonchasers.net/reviews/accessories/road-attack.php
Black-Wolf skrev:2148425Låter intressant
Antar att du redan har har PC III installerad?
Saluför och installerar Powerperformance även PC III?
/BW
¨Fudpucker skrev:2150259Hej allihopa!
Nybliven ägare till en SL1000 Falco.
Nu får jag byta från suzukitråden till Apriliatråden.
/Krille
imaster skrev:2150267Mina Sportec har gått 400 nu och ser nya ut... Jag kör alldeles för lugnt...
Halloj...Black-Wolf skrev:2150480¨
Grattis till ditt val
Känner inte igen just de fel du beskriver men upplever själv att min 01:a lever sig eget lilla liv ibland. Varvtalsvarningen kan ibland helt omotiverat ställa sig på 4000 eller 6000 varv. EFI Meddelandet visar sig ibland om man dragit iväg lite för hastigt efter kallstart.
Men i övrigt funkar den kanon
/BW
wasa skrev:2151500Halloj...
Det kan bli så när man försöker starta den å den står i fel läge i motorn, å har man lite dåligt kräm i batteriet. Har upplevt det ett par gånger. Spännings fall kallar ja det för. Inget att bry sej om.
GRATTIS Fudpucker till ett nice köp.
Kör siktigt på vägarna BOYS AND GILS...........
jocke i köping skrev:2151613Gils !!!!!!!!!!! ?????????????
Fudpucker skrev:2152162Tack tack..
Hojen är jag fetnöjd med. Tillräckligt hårig för min smak men jag måste bli av med originalburkarna. Har ni nåt tips på bra burkar som inte låter FÖR mycket. Händer ibland att jag börjar riktigt tidigt och då vill jag inte väcka hela bostadsrättsföreningen.
LeoVince har ju Race can factory approved? Är det tystare burkar än RAce can?
Fudpucker skrev:2152162... Har ni nåt tips på bra burkar som inte låter FÖR mycket. ...
Girls DÅ............jocke i köping skrev:2151613Gils !!!!!!!!!!! ?????????????
Berggren skrev:2153484Får min nya Aprilia RSV 1000R imorgon.
Beställde den med akrapovic slipons.
Någon som vet hur ljudet är i dem jämfört med aprilias egna titaniumdämpare?
Står säkert här nånstans i tråden men det är en jäkla massa sidor att gå igenom.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|