för å bryta lite i tråden så skriver ajg här och frågar lite.
jag kör en honda vtr1000f nu men har hittat en aprilia rsv 1000 mille factory -04 som jag är intresserad av.
hojen i fråga är helt ny och kostar med ett komplett extra kåpkit 124.900. jag bör bestämma mig relativt snart men har lite frågor till er här.
1 hur lättsålda är dom när den dagen väl är kommen?
2 hur är hållbarheten å kvaliten?
3 de ryktas om att de kan vara ett helvete å få tag på delar som typ grenrörspackningar mm och att väntettider kan vara månadslånga. stämmer detta? bromsar är ju brembo å öhlins i dämpare så sånt borde ju vara lugnt att lösa n ytt tycker man.
ös gärna på med mer fakta som kan vara bra att veta..
om man har 124 000. Är man dum om man går och köper sig en ny mille då? nytt är alltid nytt men hade likväl kunnat handla begagnat. väljer mellan millen och en gixxer k5a....
jag kör en honda vtr1000f nu men har hittat en aprilia rsv 1000 mille factory -04 som jag är intresserad av.
hojen i fråga är helt ny och kostar med ett komplett extra kåpkit 124.900. jag bör bestämma mig relativt snart men har lite frågor till er här.
1 hur lättsålda är dom när den dagen väl är kommen?
2 hur är hållbarheten å kvaliten?
3 de ryktas om att de kan vara ett helvete å få tag på delar som typ grenrörspackningar mm och att väntettider kan vara månadslånga. stämmer detta? bromsar är ju brembo å öhlins i dämpare så sånt borde ju vara lugnt att lösa n ytt tycker man.
ös gärna på med mer fakta som kan vara bra att veta..
om man har 124 000. Är man dum om man går och köper sig en ny mille då? nytt är alltid nytt men hade likväl kunnat handla begagnat. väljer mellan millen och en gixxer k5a....