Är det någon som vet om det blir nån Aprilia träff i sommar?
Det lär det bli var å varannan vecka kring rosenhill..men jag vettetusan vart du bor med den förkortningen, om du har långt dit?
Massa text och bilder på nya hojen....
Tjusig hoj! Såna där resor är pest och pina när man genomför dom, men blir minnen för livet och är alltid populära att berätta om när man sitter och ljuger över några öl...
Det tvistas en del om det här och en del hävdar att det är voodoo och inte ger ett skit.
Men så vitt jag kan bedömma verkar dom flesta vara överens om att effekten är rätt liten men den finns (2-3hk).
Evo-kitet har en del problem med läckage där gummiflärpen inte sluter tätt mot tanken.
Inte så bra eftersom det blir raka spåret ner i trattarna.
Ironbite-kitet verkar funka bra (har det själv). Tätar betydligt bättre.
Se'n finns det endel som byggt egna kit. Dom flesta verkar använda
tätningslister lister till bildörrar som utgångsmaterial.
Resultatet blir något som liknar Ironbite-kitet....om man e händig.
Finns säkert fler där ute med mer erfarenheter...
Men sök på AF1-forumet där finns massor att läsa om detta....
Körde hem min nya mille från Lund till Sthlm igår mån...
Sov inget natten före, väckarklockan ringer ändå kl 07..gör mig iordning, kilar till Arlanda. Då visar det sig att flighten är inställd :S å framflyttad till efter lunch, så jag kom till Lund kl 15 - nu blev det visst bråttom (!!!!!) eftersom jag bara hade med mig svart visir.
Fixar allt där nere, å börjar rulla hem.. Redan vid Ljungby så frös jag
Resterande mil är en ren plåga (svinaktigt kallt..) ..
Åååå din jaevel ! Läcker sak det där
Köpt på Nordbecks eller?
Hade span på den å missade med ett par da'r.
Fick bli en snik -07'a i stället.
Är det någon som vet om det blir nån Aprilia träff i sommar?
Massa hjälpsam text
Resterande mil är en ren plåga (svinaktigt kallt..) .. när jag kommer till Jönköping (vilket var målet för att stanna å värma mig, så var det bara läge att fortsätta marscha i 200 för att istället hinna till Södertälje innan mörkrets inbrott. Där börjar ju vägbelysningen...
Dock tvungen att stanna i Ödeshög, pga borttappad känsel i händer & fötter. Då hade jag 24 mil till Sthlm, och kl var 19.15. Alltså, 21 mil till Södertälje. 60 minuter till det är kolsvart ute...
Jag hann precis. Det var "fullgaz" Ödeshög-Södertälje - (ifall ngn är nyfiken -man kan hålla jämn gas på 6an i 210 och komma 21 mil, och ha ngn enstaka dec kvar i tanken =) ) Men det var ändå mörkt, och kallt så in i helvete.
Värst påvägen är nog Jönköping, från Värnamo så droppade nog tempen 10 grader till Jönköping, dalgång, vättern, vatten, mörka moln.. Fyfan. Rått, hur kan man bo där och samtidigt vara kristen?
Idag blev det iaf Bogesund, imorrn blir det Slingerbulten premiär!
Grattis till en snygg hoj, det var härligt muller vid Rosenhill idag
Men mannen du kunde väl kontaktat mig så kunde du fått värma dina frusna fötter/händer och samtidigt fått ett rejält mål mat hemma hos mig ni 08 är så . Vättern Suger på våren då den håller tillbaka värmen men äger på hösten då den håller uppe värmen istället.
Grattis till en snygg hoj, det var härligt muller vid Rosenhill idag
Fan vad jag blir avund
Minna vägar! Och inte jag var med
Nästa vecka ska jag testa min prilla
Sugen som fan
Testa om det blev bra med den nya sättningen och bänkningen Hade
TackarHehe tack, din går inte av för hackor heller.. Snygg hoj! Vi får styra upp en rejäl twin-gruppkörning tycker jag. Du som bor i Gnesta, du har väl bra koll på alla grymmavägar där nere?
/ Micke
Det här är ju inte en krona för cross-styre, men skulle det funka?Nån som vet om och isf vart man kan köpa en strykrona för att bygga om Falcon till fighter? Har ingen lust att lägga en massa pengar på det egentligen, men saknar körställningen man har med fighter.... Tror dessutom att hojen skulle göra sig fint som fighter.
Det här är ju inte en krona för cross-styre, men skulle det funka?
http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=2476
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |