Factory-fälgarna är smidda.Hur mycket skiljer det i vikt på ett par frästa magnesiumfälgar mot ett par frästa aluminiumfälgar?
Frästa fälgar suger hållfasthetsmässigt (oftast t.o.m sämre än ett bra gjutgods)
Factory-fälgarna är smidda.Hur mycket skiljer det i vikt på ett par frästa magnesiumfälgar mot ett par frästa aluminiumfälgar?
Hej alla Aprilia åkare, hade bestämt mig för att köpa en Firestorm VTR 1000F. Men nu har jag upptäckt att RSV mille och blivit hemskt pepp på en sån istället. Det rör sig i så fall om en lite äldre typ -99. Men nu till frågan, hur är de att åka lite längre på? Fungerar det att på en lite längre tur ta med tjejen? Allt är väll en fråga om kompromisser, men om man nu skulle jämnföra med en Firestorm. Vad tycker ni?
Sådär ja ,,,,,,,,,,,,,, nu är jag inte Aprilia-ägare längre. *snyft*
Hej alla Aprilia åkare, hade bestämt mig för att köpa en Firestorm VTR 1000F. Men nu har jag upptäckt att RSV mille och blivit hemskt pepp på en sån istället. Det rör sig i så fall om en lite äldre typ -99. Men nu till frågan, hur är de att åka lite längre på? Fungerar det att på en lite längre tur ta med tjejen? Allt är väll en fråga om kompromisser, men om man nu skulle jämnföra med en Firestorm. Vad tycker ni?
VAA!! Har du sålt din Nera kopia??
/J
Japp
får se vad som komma skall nu i mitt garage
Only JC knows answers
Så var det fixat, har för första gången köpt mig en ickejapansk hoj. Blev en Mille R -02. Otroligt mycke hoj för pengarna
http://s272.photobucket.com/albums/jj182/kga80/?action=view¤t=Bilder038.jpg
jag är 182cm och har kört 125 mil på en dag utan att vara mer än normalt trött,
jag har kört måda "gamla" och nya generationens mille och gillar båda helskarpt,
jag kan nog ju bara tala för mig själv men jag tycker den fungerar bra som "tourer åxå",, har gjort 2 semestrar till tjeckien utan att kroppen klagat.
och jag e INTE elitgymnast
mvh jocke
För mig var Salus Ansvar (moderna försäkringar?) i särklass billigast!
Vill man ha Bilsport&Mc får man snällt välja en Tuono...
Trygg Hansa har ibland vettiga priser på sporthojar, men det skiljer från gång till gång känns det som
Så var det fixat, har för första gången köpt mig en ickejapansk hoj. Blev en Mille R -02. Otroligt mycke hoj för pengarna
http://s272.photobucket.com/albums/jj182/kga80/?action=view¤t=Bilder038.jpg
Ännu gulare än min, grattis!
Grattis till en snygg hoj
Vi får se till att mullra ihop någon gångTackar. Vilken hoj det är Har visserligen bara haft den i 3 dagar men man bildar sig en uppfattning relativt fort och den här hojen verkar ha allt. Är min 11 hoj så lite har man att jämföra med.
Tror jag är lite småkär
Självklart jag pm:ar dig när det blir Jönköping nästa gångVi får se till att mullra ihop någon gång
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|