r1666 skrev:nu är jag med er tvin människor.vilken jävla underbar o grym hoj rsvr är...blev en 02a med 200 mil på mätaren,nyskick.körde hem den i ösregnet.....16mil genom sthlm och på motorväg=jättekul?? jo det va fan kul....lyx hoj.kan inte fatta att jag gillade r1an,,,,den känns ganska värdelös i jämförelse.
r1666 skrev:tack...ska till garaget och göra den riktigt fin.....putsa och åter putsa***************
KaZ skrev:F-n va kul åå höra!!!
grattis... samma känsla hade jag för min när jag köpte den...
hade zxr innan. Nu byter jag nog aldrig..
vi får ta och rejsa lite snart då!
bara 19 dagar kvar nu till jag får tebaks lappen!!!
mikcar skrev:Öhlinsgaffeln är kanske inte så stryktålig som man tror... packboxarna verkar vara en känslig punkt på dom... tydligen vad jag hört, så ska man vara lite försiktig när man spänner fast hojen på släp och inte pressa ned gaffeln för mycket... packboxarna kan ta stryk. Har gjort ett antal hårda nedslag i början innan jag vande mig vid dessa powerwheelies men den klarade sig som tur var.
Grattis till en superduperhoj! Kör försiktigt nu!
/Micke
evilv2 skrev:Det verkar ju fixa sig på garantin för dig r1666
Själv har man gasat som ett svin i värmeböljan idag.....
ca 20mil i +10c
r1666 skrev:ska nog gå och köpa en stor flaska kallafettning och en tvättsvamp!! DET ÄR JU NÄMLIGEN MINST LIKA KUL ATT PUTSA SOM ATT ÅKA
LIKA BRA ATT SPARA PÅ DOM 206 MÄTARMILEN
ride om boys.......
/Mruts
r1666 skrev:nu med ny dator också!!! inte bra p boxarna som gick!!! hd krash kom också....jävlar....
köpte en piss dator på onoff för 8000 laxar....
men ny är man med i spelet igen...fick lite abstinens---
KaZ skrev:Hur lång väntetid är det på att få boxarna bytta?
fick vänta ett bra tag ifjol ja...
hipp hopp, nu ere bara 13 dagar kvar tills jag får lufta nya burken ... gah... måste iofs byta bromskontakt för bakbroms (210 , byta framdäck ev. bakdäck med. Och ställa lyset. (står för högt) Sen skall min lilla katt besiktigas... Undra om den går igenom med slip-on??? tror inte det, dock fick J-bone igenom sin med sina yoshi på?!?! Jaja, tänker nog inte prova..
ere ingen som har nåt skoj att berätta? nån som gjort nån ny moddning på sin prilla?
Jag J-bone <--- som vanligt i luven på varann
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |