hej
jag har ju provat lite olika grejjer med förgasarna och jag har provat med 6mm slang till att trycksätta under membranet men det fungerade inget bra alls,den gich konstigt på lite laddtryck med jämn gas.
jag tror att det var så här att hålet i trotteln inte lirade ihop med 6 mm matning under membranet iallafall fick jag det inte att funka även att gjorde liknande kopplingar som du har gjort här.
du måste oxå ha ett pitotrör det räcker inte med att bara tryck sätta flotörhuset ,det är lite trix med pitotröret för att inte känna ryckningar mellan undertryck o ladd,detta blir ännu tydligare med lambda mätaren inkopplad när man kör.
ha det
meeen..... jag tänkte testa såhär, jag har ju annan motor och andra förgasare (tror jag) 38mm än vad du har på 1100:an. Hoppashoppas att det funkar. Trycksättningen av flottörhusen är på g,pitotröret mognar hos konstruktionsavdelningen, håller på med liknande grejer med luftkoppling på mellan förgasarparen. Handfilade o-ringsspår..... Lagom till hojen är klar har jag nog lessnat tillräckligt för att köpa en svarv, då kan jag ju sitta där och titta på den....
Pitotröret drar jag en slang och sen ett t-kors ut till förgasarparen tänkte jag. 6mm slang där också.