Men nu får du väl ändå ta och ge dig?
Simoncelli bytte spår ut på rakan och såg inte ens Barbera! Tror du på fullaste allvar att han gjorde det med flit?
Fick du ont i magen av det så låg du väl på intensiven en vecka efter Capirossis "mordförsök" på Harada?
Lika diskussionslysten som vanligt, märker jag.
Jag tror du förstår vad jag menar med mordförsök om du tänker efter lite. Men visst, jag borde veta vid det här laget att man måste vara övertydlig här på SH. Borde satt mordförsöket inom citationstecken. My bad.
"Bytte spår ut på rakan"??? De var definitivt inte "på väg ut på rakan" när det small. Det var allt annat än snyggt av Suck. Pungt.
Vad har Capirossi med Simoncellis körning att göra?
Men eftersom du undrar kan jag meddela att jag inte är ett dugg imponerad av manövern mot Harada. Skillnaden på Capirossi och Simoncelli är att man inte får hjärtat i halsgropen varje gång Capirex närmar sig en annan förare. De senaste racen har Nick Harris o Gavin Emmet åtskilliga gånger Suck kör om någon, kommenterat huruvida omkörningen var "clean" eller ej, när den varit clean. Hur ofta görs det annars? Rätt talande tycker jag.
Simoncellis beteende genom åren talar för sig självt.
Vadå drar med sig folk? Han gör en highsider och blir påkörd av Lorenzo som uppenbarligen låg för nära för att kunna hantera situationen.
Joru, självklart är det Lorenzos fel att han går omkull.