schizophrana
Guest
Din åsikt är respekterad och förmodligen rätt nära sanningen när det gäller prioriteringen.
Eftersom det verkar finnas lite vettiga åsikter här, kan inte ni tjejer berätta varför vissa av er klänger er fast som iglar trots att ni innerst inne vet att det kommer gå åt skogen samtidigt som era närmaste vänner säger samma sak? När killen tom säger att han inte älskar tjejen längre så kämpar hon in i det sista och bara vägrar överge hoppet Jag är smått fascinerad samtidigt som det kan vara jäkligt jobbigt..
Det är väl så att tjejer kanske ibland är lite av mer hollywoodromantiker är man själv vill inse, man VILL fixa det här, man vill älska i nöd och lust (jag är helt säker på att bröllopsorden är skriva av en kvinna) etc etc.
Sen är det så ända in i helvete jobbigt att inleda en ny realtion, det ska visas ifrån sin bästa sida, det ska vara superknull, det ska spacklas och kammas och raka benen till förbannelse, det ska träffas föräldrar, släkt och vänner, allt ska klicka, det ska kuttras och gullas för att sedan hamna i helvetet, det berömda "mellanläget" när man inte vet om man vill, om den andre vill, om man är tillsammans eller inte tillsammans. Allt det där är förvisso skitkul och pirrigt ibland men oftast bara jobbigt och då vill man hellre ha kvar sin relation där det där redan är överstökat och man faktiskt kan slappna av och va sig själv.
TROR JAG!