Biker Bitch
This Bitch Bites!
- Gick med
- 15 Feb 2008
- Hoj
- Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Så det är inte en kompis... det är dig det gäller eller?
Hallå Bullen!
Vi är 2 st som svarat på den.
Sorry missade det helt! Måste scrollat för snabbt.
Hallå Bullen!
Det är ju sjukt skönt att kunna slappna av och vara sig själv, men jag tror du måste vara tjej för att inse hur mycket "slappna av" betyder.
En sak jag har funderat mycket på i mitt liv är vad jag tycker är jobbigast, själva sexet vid otrogenhet, eller allt runtomkring såsom sms, telesamtal, åkturer, etc etc. Ett nupp är ju bara ett nupp, som man egentligen gör för man själv tycker det är skönt (om man är någorlunda normal) iallafall i otrogenhetssyfte men allt gullande och smörande för att få ligget att liggas med är nästan snäppet värre och nu pratar jag dock för min egen del, jag är fakiskt idel öra på att höra andras åsikter om detta.
Utslagsfrågan lyder: Varför skulle man skjutsa någon som man inte tänkt ligga med?
Ja precis, typiskt killar att inte stå för sina egna frågor utan skylla på en kompis.
Ridtjejer är oslagbara om de bara kan låta bli att försöka köra åt en, bra balans och totalt orädda... (Man måste bara komma ihåg att det är jobbigare för kroppen att åka och det blir fortare drygt, inget att göra när de vant sig ju.
Hehe, min sambo har lite försiktigt hinta om att jag försöker styra när jag åker bakpå, är det ridtjejer in common som försöker styra eller är det ett vanligt problem?
De är ju som alla vet dominanta med ett närmast sjukligt kontrollbehov, (andra kvaliteter aside). Menar åkandet i stort. När, var men inte så mkt hur. Aldrig varit med om någon ridkunnig som på något sätt stört pågående körning för ngt annat än återkommande naturupplevelser.
Fröken tycker inte att hon är lite fördomsfull mot grabbarna nu? Och vad säger upphovsrätts tagaren själv om att slå huvudet på spiken? Jag står för vad jag skrivit!
De är ju som alla vet dominanta med ett närmast sjukligt kontrollbehov
Vissa mc lämpar sig inte för passagerare och är man då flera ute och kör, kan någon annan ta barlasten, ibland jag. kör man inte anorektiska hojar är skjuts mer en vanesak än ett problem. .
Fanken också, tänkte att jag hade något att skylla på när han agerar svidskaft för jag har absolut ingen aning om vad jag gör, ännu mindre om hur jag ska sluta styra, jag tycker jag bara sitter där och iakttar han hanterar hojen
På vilket sätt skiljer det sig från alla andra kvinnor då?
Kan det vara problemet, schiz? Om det är ett stort steg mellan förare och passagerare påverkas ju cykelns egenskaper mer. Ju lättare cykel, ju större påverkan. Dessutom "pendlar ju pass mer än föraren i kurvor, mer dramatik, mer risk för Lisebergssyndrom och samtidigt är det ju trevligare att ha överblick istället för att glo ini en hjälm. Passageraren har ju så mycket ofördelaktigare sittställning också, vilket den som kör ofta glömmer. Jobbigare benvinkel, kan inte ta upp så mkt krafter med armarna, det är häck och midja som får ta allting. Kolla åt det håll det svänger och låt honom ta påskjutet när det bromsas, så är ni nog snart i fas. Man kan väl inte "göra" så mycket annat som passagerare, följa med.
Om du sitter rakt upp och kollar oavsett hur ekipaget lutar, förstår jag honom.
Skall vi låta triangeldramat ha sin gång kanske?
Nej, han har sagt att jag ska sitta som ett plåster i ryggen på honom med jag gissar att jag trycker med vänster knä när vi ska svänga höger, samt trampar ned höger fotpinne och trycker ned höger sittben, precis som när jag rider och ska svänga hästen. Detta är helt omedvetet efter 15 års ridning så kommer nog detta vara svårt att vänja sig av med, faktum är att jag inte ens vet om jag vill vänja mig av med det, det är ju det som skiljer en skicklig ryttare ifrån en nybörjare.
Att han ska ta påskjutet när det bromsas vet jag inte heller om jag kan leva med, jag tar all min vikt i tanken och spjärnar emot.
Ser inte hur något av det skulle störa/påverka nämnvärt, ffa inte negativt. Är han tjej, eller?
Nej, han har sagt att jag ska sitta som ett plåster i ryggen på honom med jag gissar att jag trycker med vänster knä när vi ska svänga höger, samt trampar ned höger fotpinne och trycker ned höger sittben, precis som när jag rider och ska svänga hästen. Detta är helt omedvetet efter 15 års ridning så kommer nog detta vara svårt att vänja sig av med, faktum är att jag inte ens vet om jag vill vänja mig av med det, det är ju det som skiljer en skicklig ryttare ifrån en nybörjare.
Att han ska ta påskjutet när det bromsas vet jag inte heller om jag kan leva med, jag tar all min vikt i tanken och spjärnar emot.
Kanske generationsklyftan som gör att detta låter helt osannolikt, men tingens ordning är den att detta fordon också används som nyttofordon utav somliga av oss.
Vissa mc lämpar sig inte för passagerare och är man då flera ute och kör, kan någon annan ta barlasten, ibland jag. kör man inte anorektiska hojar är skjuts mer en vanesak än ett problem. Rutinen kan också avgöra vem som skjutsar. Min dotter är väl varken road eller avig, blir dock på gott humör när vi kör. Ridtjejer är oslagbara om de bara kan låta bli att försöka köra åt en, bra balans och totalt orädda... (Man måste bara komma ihåg att det är jobbigare för kroppen att åka och det blir fortare drygt, inget att göra när de vant sig ju. Där kommer kruxet in för trådstartaren, kramats en stund och då blir det lätt "Diket Inn".
Att på återkommande basis ut och skjutsa på "tredje part", när det blöder i förhållandet är naturligtvis ett påhitt värdigt en fullblodsidiot! Upplevelser, solnedgångar etc etc, intimiteten ligger nära. Jag skiter i eufimismer och överslätanden, det är ett hugg i ryggen på nuvarande och fantastiskt osnyggt. Slår inte sådana människor pannan i marken då ryggraden tydligen saknas. Reda upp det du har, sen kan ni ut och åka och då inte som alternativ till tradig hemmasits, kanske inte gillar varandra alls när inte det förbjudna finns där. Alternativet är att ni visar er vara just kompisar, bra nog.
Missat nåt?
(Ut och åka med nån som har utrustning och inte skaffa åt den man lever med....gör inte högskoleprovet, bortkastade pengar).
Manligheten personifierad. Men beskriv gärna förloppet hurvida en passagerare skulle styra om det inte innebar det jag beskrev ovan.
Haha, nu fick du mig att le
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |