RebelZero skrev:Mmm... det var dålig planering. Dock så löste det sig, vi hade en massa godis hemma...
Men nu har jag satt mig ner och funderat lite vart det gick fel, och kommit fram till att det var frukosten som förstörde allt ihop. Eftersom man måste ta en snus efter frukost så måste jag skjuta fram den 1 timme eller helst 2 annars kommer inte snusen att räcka. Sagt och gjort, sitter och äter frukost nu...
Reb0
Socrates skrev:Tror det är det värsta...alla dessa heliga snusar, som den till morgonkaffet, eller den man tar när man lagt sig i sängen. När jag kommer ner på 4/dag ska jag försöka att ta snusarna mellan måltiderna...så man vänjer sig av med snusarna som man tar vid specifika tillfällen.
Kanske blir farliga i sommar när vi kommer abstinensstinna och jävliga på våra hojar
Socrates skrev:Tror det är det värsta...alla dessa heliga snusar, som den till morgonkaffet, eller den man tar när man lagt sig i sängen. När jag kommer ner på 4/dag ska jag försöka att ta snusarna mellan måltiderna...så man vänjer sig av med snusarna som man tar vid specifika tillfällen.
Kanske blir farliga i sommar när vi kommer abstinensstinna och jävliga på våra hojar
southwick skrev:Massa text som handlar om att sluta snusa..
over n out /Lasse
Japp det är han, iallafall i förra veckan.lorkan skrev:Hur går det då ? Fortfarande "ren" ?
RebelZero skrev:Hur går det? Jag fick ett ryck i Söndags och sket i att snusa.. nu har jag inte gjort det sen dess.. Nu ropar jag inte hej och säger att jag har slutat, men kanske på väg.
Reb0
Socrates skrev:Se där ja, fan va gott! Nu börjar jag komma igång med benet...samt att du har ju gjort ett framsteg...så från nu ska jag bara ta 5 snusar igen Nu är det ju bara för dig att bita ihop...fan va kul
RebelZero skrev:4 dagar och 3 timmar.........
Reb0
RebelZero skrev:4 dagar och 3 timmar.........
Reb0
Socrates skrev:Hur går det?
Jag är nere på 5/dag igen.
RebelZero skrev:Toppen!!!
Jag har hållit upp i 9 dagar nu... iofs lite sanning med modifikation, tog en snus i lördags bara för att prova hur det kändes. Spottade ut den efter sisådär 5 minuter. Smakade inget vidare. Så det går bra och känns bra.
Småsaker som fortfarande spökar:
1. Kan vakna mitt i natten och känna andnöd, och sover lite sämre än vanligt.
2. Är lättretad och blir rätt så lätt sur. Men det går snabbt över..
3. Konstant sug efter något.. inte snus, men något.
Så än så länge är allt
/Reb0
Lantis skrev:Den här killen borde fundera på att trappa ner på snuset i alla fall:
http://www.home.no/griffin/snus.jpg
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |