Okej - men du svarade aldrig på det där med armhävningarna och situpsen? Hur ofta göra? Göra överhuvudtaget?
Mitt mål - behålla muskler, bränna fett, ännu bättre kondition och ännu bättre uthållighet.
om du vill behålla men inte bygga muskler så är springa med dagliga situps å armhävnignar bra, men försök att höjja ämnesomsättningen, de ger mer effekt på fettet å tär inte på nuvarande muskler som de ofta blir när man styrketränar..
de som biffar till sig tränar å äter massor å blir lite småfeta men de är för att man inte ska träna sönder musklerna så de ska finnas byggstenar å ta av när man bygger, sen så när man uppnått de muskelvolym/massa så deffar man bort fettet så musklerna framhävs.. många deffar å styrketränar samtidigt å de blir inte så bra...
men nu skulle du inte biffa till dig utan behålla nuvarnade muskler.. så springa situps armhävningar osv är bra men tänk på att äta rätt, en typ av kolhydratbantning kan vara bra för att öka förbärning å ämnesomsättningen.
sånt här skräp har min syrra å morsa suttit å tjatat på mig att de är så bra så å göra osv osv. iom att jag är rätt tjock å go så behöver jag själv börja träna igen som förut...