Fredrich skrev:Jag undrar om medelamerikanen över huvud taget tänker alls.
Men man kan ju alltid hoppas att du har rätt.
sEiKo skrev:Tycker bush:s krigshunger är helt sjuk, det är som en sån där arg fullgubbe som bara väntar på en ursäkt för att få smälla dig på käften.
*Asgarv* Klockren liknelse.oFFkeFF skrev:Ungefär lika mycket som medelsvensken som varje gång det är val litar på Bosse Ringmuskel och hans likar när han lovar reformer vi inte har råd med...
oFFkeFF skrev:Ungefär lika mycket som medelsvensken som varje gång det är val litar på Bosse Ringmuskel och hans likar när han lovar reformer vi inte har råd med...
Fredrich skrev:Jag undrar om medelamerikanen över huvud taget tänker alls.
Men man kan ju alltid hoppas att du har rätt.
Glöm det, CNN måste vara den sämsta kanalen jag har.v-g skrev:Kolla på CNN en dag så kanske man får lite perspektiv.
v-g skrev:Underskatta inte svenskar
"När en svensk blir riktigt arg, då jävlar blir han förbannad. Då kan det rinna över så in i helvete att han sätter en dekal på bakrutan!"
/Peter Wahlbeck
Fredrich skrev:Glöm det, CNN måste vara den sämsta kanalen jag har.
99% om Irak, Irak, Irak. Dygnet runt dessutom.
Finns visst ett pris man måste betala i och med att man skall vara
absolut först med att rapportera nyheter.
v-g skrev:
Saddam är knappast farlig för nån!! SKULLE han inte ha stöd därhemma så skulle han vara DÖD så enkelt är det. Sure säger ni "han dödar alla oliktänkare" Yeah right skulle alla hata han skulle ett uppbåd på en 10 000 man knappast gå att stoppa med alla palatsvakter i världen. Folket älskar sin ledare punkt slut. De som inte gör det vill knappast ha nåt USA styre heller.
.
MrGooFy skrev:Tror du på det själv??
Han styr sitt land med en sådan järnhand att det inte går att mobilisera 10 000 man att gå emot honom. Vid minsta misstanke på svek så avrättar han. Han har ju dödat dom flesta som har jobbat nära honom efter ett tag eftersom att han är paranoid (med all rätt).
Tror du på att i det senaste valet så röstade 100% av befolkningen och han fick 100% av rösterna med eller??
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|