Med tanke på att det sker så många avåkningar i den s.k. fotokurvan så tycker jag det är alldeles för få bilder på fotokurvs-kraschade-hojar här på forumet. Det måste ju rimligen smattra frenetiskt i slutarna varje gång nån mupp hamnar ute i spenaten.
Varför inte lägga upp dylika Bulten-kraschbilder istället för bild nummer 837 på en fälgstripad R1:a med skitballt Yoshimumma-system?
Dylika bilder på kraschad cykel och avsnoppad förare måste ju i så fall bli de mest intressanta Bulten-bilder som någonsin postats här. Det postas ju dagligen artiklar här med MC-kraschbilder ifrån diverse tidningar. Ni måste väl hålla med om att vi finner sådana olycksbilder oändligt mycket mer intressanta än ytterligare en bild på en snubbe som åker på en motorcykel ... Håller ni inte med mig?
Om "fartfantomerna" fick se sina avåkningsbravader i en simpel kurva förevigade för allmän beskådan här på forumet så tror jag helt enkelt att tempot skulle sänkas. Att inte kunna hantera sin motorcykel i en kurva som är skyltad för 70 (?) km/h är ju så pinsamt att jag tror att dylika fotografier skulle avskräcka mer från se-va-jävla-häftig-jag-är-åkning än vad risk för förlust av körkort någonsin kan göra när det gäller vissa individer.
Jag är i alla fall jäkligt glad att ingen någonsin lyckats ta kort på mig när jag klantat till det...
Så du menar att det är bilisternas fel att motorcyklister far av vägen när de ska stajla i fotokurvan?