KGK
1200
Misstänkte nästan det...
det där var lite roligt
Misstänkte nästan det...
Palla att man censurerar en karta...
Palla att man censurerar en karta...
Nu var det väl FRA-förslaget som menades här, vad det tillför.
Ja maffiaverksamhet ar ingen vacker forteelse, sa ja, journalisten i fraga fortjanar en medalj. Nyfikna personer skjuts pa oppen gata har for mindre.
Du verkar tydligen inte vilja forsta eller sa ar jag extremt samst pa att uttrycka mig i skrift... Forsoker med ett exempel till som galler privatpersoner, vanliga medborgare. For dryga manden sedan upptacktes via telefonsamtal/telefonavlyssning en enorm medicisk skandal. Tack vare att dessa publicerades kunde man gripa samtliga ca 20 lakare pa denna privata lakarklinik som heter Santa Rita och ligger i Milano.
Vad gjorde de som var sa farligt? Vid diverse operationer STAL de organ fran patienterna utan deras vetskap. Ja, du laste ratt, de stal organ. Visst later det sjukt men faktum ar att ca 30 personer drabbades.
IDAG skulle publiceringen av dessa eller anvandningen som bevismaterial av dessa samtal ge 5 ars fangelse!
Det enda jag har gjort ar att gamfora tva extremer. Jag gillar ingen av dem, men foredrar i sa fall den svenska OM jag var tvungen att valja.
Ja du har ratt, det blev lite off topic. Dessutom ar ju fallen tva extremer. Jag skulle foredra hur vi hade det innan.
Ja, vad menar du med SÄPO då.
Jag förstår, tyvärr som allt för ofta, ingenting av vad du egentligen menar. Om du slutade med det där otyget att skriva en kryptisk mening och sedan klistra in någon annans text direkt efter skulle du vara behjälplig.
Dom har nog en del att jobba på nu.
...
Vidare var det intervjuer med diverse FRA-folk på kvart i fem ekot idag, inte ett enda ord som finns i en svensk ordbok kommer snappas upp i filtrena, ...
Vidare var det intervjuer med diverse FRA-folk på kvart i fem ekot idag, inte ett enda ord som finns i en svensk ordbok kommer snappas upp i filtrena, glöm inte att påminna dina kompisar om det när ni spelar live i skogen i era foliehattar.
Givetvis är inte svenska ord prio nr 1 så här i början, det skulle bli allt för mycket träffar innan de har trimmat in systemen. Men det är mest principen att övervaka alla och framtida missbruk som oroar mig. Hur länge tror du de kan motstå att leta fildelare åt USA?
Arkiv-X generationen har verkligen ett väl utvecklat kritiskt tänkande, det får man vara glad åt. När det snuddar till konspiratoriskt blir det mest löjeväckande dock. Jag tror att man måste kunna lita på myndigheter. Vi har också en polismyndighet som har monopol på våldsanvändning i fredstid. Tänk vad läskigt det kunde bli om dem duma poliserna började slå folck utan andledning!!!!!111
Det där med fildelningsjakt väljer jag att bortse helt ifrån.
För övrigt betyder demokrati folkstyre och inget annat, ett av de mest devalverade orden för övrigt. Tänkte du skuelle veta det när och om du författar en ny signatur.
...och så står sossarna och gnäller om hur elaka borgarna är som driver igenom en sån här lag, när den var deras förslag från början...
"Förlåt herr Polis, jag körde fort för att mina kompisar brukar göra det så det är egentligen inte mitt fel! Det är deras körkort du ska dra in!"...och så står sossarna och gnäller om hur elaka borgarna är som driver igenom en sån här lag, när den var deras förslag från början...
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|