Avskaffa julen NU

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Snart julbord med jobbet...

Snart julmat på julafton hos päronen...

-Weeeee! :banana :tomten

frillan

TSIO-550
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki RGV 250- 97, Moto Guzzi 1200 Sport -10.
Där har vi svaret varför vissa inte gillar julen, dom kommer inte få några :D

Man önskar sig inte julklappar, man öppnar lädret och köper själv.
Är så jävla trött på all radioreklam med en tomte som stönar fram, hö hö hö.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Usch för denna konsumtionshets, alla ska köpa grejjer, det är trängsel, barnen skriker och Lidl dom jävlarna börjar redan julskylta i september!
:död

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Ett stycke villaägare med julhumor ... :D

Bifogat

• ditto.jpg
    ditto.jpg
    105.4 KB · Visningar: 223
Last edited:

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
Läs boken Julfritt, skriven av John Grisham. Mycket rolig och läsvärd bok :tummenupp
Beskrivning:
Tänk dig ett år utan jul. Att inte behöva trängas i varuhusen, gå på julfester, äta en massa fet mat, få julklappar som man inte vill ha. Allt det där är just vad Luther och Nora Krank vill slippa när de bestämmer sig för att, för en gångs skull, strunta i att fira jul. De kommer inte att bjuda in grannarna på det traditionella julkalaset, de kommer att vara de enda på hela gatan som inte kommer att ha några juldekorationer eller någon julgran. När det väl blir jul ska de ha gett sig iväg på en härlig kryssning i Karibien.
Men att strunta i julen är inte fullt så enkelt som de tror – de upptäcker snart att det kan få vådliga konsekvenser…
gjordes det inte en film om den boken med han tummen mitt i handen killen med frosty på taket som skulle sättas upp i sista sekunden? har för mig att den brukar gå på tv runt jul i alla fall

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Inte en enda julklapp inköpt, och stadigt P1 på radion för att slippa den idiotiska julreklamen. Perfekt, snart är skiten över.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Here we go again. Inte ens gymmet är fredat; det är juldyngmusik där också. :mad:

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Here we go again. Inte ens gymmet är fredat; det är juldyngmusik där också. :mad:
Det kunde ha varit värre. Mitt nuvarande gym har sammanlagt 3-4 skivor som går på repeat. Det kanske inte hade varit så hemskt om det inte vore för att samtliga är brända för ungefär fem år sedan, vilket innebär att jag får träna till Boten Anna på regelbunden basis.

En ganska stark kontrast mot tyngdlyftarklubben jag var på innan.

DjMoha

Sporthojsnörd
Gick med
18 Feb 2011
Hoj
HD V-ROD Muscle
Det kunde ha varit värre. Mitt nuvarande gym har sammanlagt 3-4 skivor som går på repeat. Det kanske inte hade varit så hemskt om det inte vore för att samtliga är brända för ungefär fem år sedan, vilket innebär att jag får träna till Boten Anna på regelbunden basis.

En ganska stark kontrast mot tyngdlyftarklubben jag var på innan.

Samma skit där jag tränar (Sats). Samma jävla dynga som går runt, runt, runt, runt...

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt

Men prova hörlurar och egen musik från mobilen då.
Det har jag alltid och man störs inte av julmusikskiten. Fast på mitt gym kör dom amerikanska radiokanaler över intööörnet och det kan faktiskt vara rätt bra ibland.

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
Julen är firandet av Jesu Kristi födelse Hans liv, död och uppståndelse. vilket många tycks vara okunniga om när man läser inläggen här.

Ponera att du fyller år och ser framemot din födelsedag med presenter, kanske något speciellt du önskar till hojen din. Du tittar omkring dig på din födelsedag och får se att alla får presenter utom DU, du som fyller år...

God Jul

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Julen är firandet av Jesu Kristi födelse Hans liv, död och uppståndelse. vilket många tycks vara okunniga om när man läser inläggen här.

Ponera att du fyller år och ser framemot din födelsedag med presenter, kanske något speciellt du önskar till hojen din. Du tittar omkring dig på din födelsedag och får se att alla får presenter utom DU, du som fyller år...

God Jul

Blanda inte in en snickare som sedemera blev uppsnickrad.
Visserligen uppfann han vattenskidorna, groggen och surströmmingskalaset.
Men här är det sankt Nikolaus vi firar.
Vägfarandes skyddshelgon och ett äkta bad-ass som tog till nävarna mot Arius.
Ett helgon att hålla sig väl med när man motorcyklar.

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Det är lite sorgligt att höra om folk som har agg mot högtider. Visst är det ett aber med all köphets o sånt. Men om man kan förbise sådant så är det ju en fantastisk tid att tillbringa med familj och vänner.
Jag vet inte om de flesta motståndare har dåliga barndomsminnen, jag har bara fina minnen som barn, och vill därför ge mina barn samma minnen.

Halvhysterisk julmusik,baka, laga mat tillsammans. Å vad jag längtar. God jul. :)

tkdrille

Guest
Har inte ens julpyntat det ni. Jag tror min lägenhet är den enda som lyser med sin frånvaro av jul. Köper inga julklappar och vill inte ha.
Jo jag tycker de är trams. Om jag någon gång får egen familj så får kvinnan ordna själv med pynt och mög.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC