Tomtejävel
Du är dig lik Apstruts, du har svalt detta kapitalistiska skit med hull och hårSnart julbord med jobbet...
Snart julmat på julafton hos päronen...
-Weeeee!
Där har vi svaret varför vissa inte gillar julen, dom kommer inte få några
gjordes det inte en film om den boken med han tummen mitt i handen killen med frosty på taket som skulle sättas upp i sista sekunden? har för mig att den brukar gå på tv runt jul i alla fallLäs boken Julfritt, skriven av John Grisham. Mycket rolig och läsvärd bok
Beskrivning:
Tänk dig ett år utan jul. Att inte behöva trängas i varuhusen, gå på julfester, äta en massa fet mat, få julklappar som man inte vill ha. Allt det där är just vad Luther och Nora Krank vill slippa när de bestämmer sig för att, för en gångs skull, strunta i att fira jul. De kommer inte att bjuda in grannarna på det traditionella julkalaset, de kommer att vara de enda på hela gatan som inte kommer att ha några juldekorationer eller någon julgran. När det väl blir jul ska de ha gett sig iväg på en härlig kryssning i Karibien.
Men att strunta i julen är inte fullt så enkelt som de tror – de upptäcker snart att det kan få vådliga konsekvenser…
Det kunde ha varit värre. Mitt nuvarande gym har sammanlagt 3-4 skivor som går på repeat. Det kanske inte hade varit så hemskt om det inte vore för att samtliga är brända för ungefär fem år sedan, vilket innebär att jag får träna till Boten Anna på regelbunden basis.Here we go again. Inte ens gymmet är fredat; det är juldyngmusik där också.
Det kunde ha varit värre. Mitt nuvarande gym har sammanlagt 3-4 skivor som går på repeat. Det kanske inte hade varit så hemskt om det inte vore för att samtliga är brända för ungefär fem år sedan, vilket innebär att jag får träna till Boten Anna på regelbunden basis.
En ganska stark kontrast mot tyngdlyftarklubben jag var på innan.
Here we go again. Inte ens gymmet är fredat; det är juldyngmusik där också.
Julen är firandet av Jesu Kristi födelse Hans liv, död och uppståndelse. vilket många tycks vara okunniga om när man läser inläggen här.
...l
Julen är firandet av Jesu Kristi födelse Hans liv, död och uppståndelse. vilket många tycks vara okunniga om när man läser inläggen här.
Ponera att du fyller år och ser framemot din födelsedag med presenter, kanske något speciellt du önskar till hojen din. Du tittar omkring dig på din födelsedag och får se att alla får presenter utom DU, du som fyller år...
God Jul
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |