Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Blackninja skrev:Det är väl kul att ge bort lite saker, särskilt till barnen som blir helt lyriska
Vilka jävla barn?
Blackninja skrev:Det är väl kul att ge bort lite saker, särskilt till barnen som blir helt lyriska
Poacher skrev:Jag vill iaf vara lite ledig, även om det var tragiskt i år när det bara blev en enda fredag extra ledigt.
Mavve skrev:Har du nånsin provat att klä på dig lite varmare??? :kocko
Mattias skrev:För mig är det enkelt. Inga pengar=inga julklappar. Jag är lugn. Dessutom kan jag välja att inte julpynta i mitt alldeles egna hem. Här ser det ut som det gjorde i påskas, på midsommarafton eller som när jag åkte till bikeweek utan att låsa ytterdörren.
McB skrev:Kan vi inte bojkotta hela skiten istället? Religion, jul, högtider, allt.
Markus skrev:Vilken bra idé. Åk till festen i skoteroverall.
Markus skrev:Och kvar blir må-fre, och lö-sön - nej tack. Mer högtider! Eller mer midsommar i alla fall.
SSB skrev:Man är ledig tre dagar i följd, minst. Vad kan man inte gilla? Dagarnas innehåll är ju upp till dig/er själva att fylla med det du/ni tycker om. Eller hur?
Antingen har man myspys med familj och kalle anka, eller så har man långhelg för sig själv eller med likasinnade (som även det mycket väl kan vara "myspys"). Hoppa isäng den 23.e, kliv upp den 27.e.
Förstår inte problemet
Chris Ash skrev:Exakt, folk bryr sig för mycket om vad andra tycker. Gör vad som faller er in. Vill jag inte åka och hälsa på mormor och tjicka släkten så gör jag inte det. Vill jag inte köpa julklappar så gör jag inte det heller.
McB skrev:Nationaldagen får vara helgdag, det kan jag gå med på, men bara om 1:a maj fortsättningsvis innebär obligatorisk övertid.
blub skrev:jul med barn i närheten = nojsigt men rätt skoj
jul utan barn runtom = konjak med några släktingar
Då kan de bara bli en fylla så man glömmer eländetet.Mavve skrev:jul utan barn&släktingar = ??????????
Mavve skrev:Din släkt kommer undra om du är sjuk o ringa efter dig. Nästa jul kan du ju inte stoltsera med julklappar till alla heller, då kommer de undra vad du håller på med ju.
Man skiter inte i sin släkt på julafton.
Markus skrev:Vadå, politiska helgdagar är väl kanon? Så att alla uppskattar vad Partiet gör för oss.
Vilket skämt det är, egentligen.
Det var i alla fall på tiden att Nationaldagen blev helgdag.
Föräldrarna får välja mellan en skrikande unge och blåa ballonger. Kul.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|