Kratoz
Gudomlig sporthojare
Hit kanske bör räknas Frankrikes möjligen kommande president Mme Le Pen också.Svarte-Petter lär vara Ungern där Orban och i viss mån Erdogan är tjenis-penis med Putin.
Något som känns sådär kul tycker jag.
Hit kanske bör räknas Frankrikes möjligen kommande president Mme Le Pen också.Svarte-Petter lär vara Ungern där Orban och i viss mån Erdogan är tjenis-penis med Putin.
Vi har även Tyskland, som msn får säga varit alltjämt saktfärdiga, vidhåller sin ”gröna” linje med stöd av rysk gas etc etc..Svarte-Petter lär vara Ungern där Orban och i viss mån Erdogan är tjenis-penis med …
Mindre troligt. Deras självutplånande style efter ww2 gör att de försöker vara alla tillags.Vi har även Tyskland
Är det så stor skillnad i den praktiska hanteringen av Ryssland hos Macron jämfört med henne?Hit kanske bör räknas Frankrikes möjligen kommande president Mme Le Pen också.
Hur ska vi kunna veta det?Är det så stor skillnad i den praktiska hanteringen av Ryssland hos Macron jämfört med henne?
Desto större anledning att skynda på.Hur ska vi kunna veta det?
Jag gissar att det skulle vara det.
Längre från EU och närmare Putler.
Det är iaf sånt hon uttalat tidigare.
Alexander har jag uppfattat som en av de mer vettiga kändisarna. (Utan att hysa stort intresse för kändisar rent allmänt) Inte längre. Alls.Apropå viljan att göra något för sitt land sällar sig även Skarsgård till Sabuni-klanen. Citat:
"På slutet av intervjun får Alexander Skarsgård även frågan om huruvida han hade kunnat tänka sig att dö i strid för Sverige. – Nej, verkligen inte, säger han..."
Sylt ska man ha i rulltårtan till kaffet i påsk, inte som ryggrad - trots 18 månaders träning som jägare. Är rullekake en stor grej i norge?
Apropå viljan att göra något för sitt land sällar sig även Skarsgård till Sabuni-klanen. Citat:
"På slutet av intervjun får Alexander Skarsgård även frågan om huruvida han hade kunnat tänka sig att dö i strid för Sverige. – Nej, verkligen inte, säger han..."
Sylt ska man ha i rulltårtan till kaffet i påsk, inte som ryggrad - trots 18 månaders träning som jägare. Är rullekake en stor grej i norge?
Vill man ha lite mer kött på benen finns det att läsa om hennes strategier. I korta drag, lämna NATO och gosa med Ryssland dvs Hitler #3.Hit kanske bör räknas Frankrikes möjligen kommande president Mme Le Pen också.
Jag har pratat med mina franska vänner och även lyssnat på några tal på franska.Vill man ha lite mer kött på benen finns det att läsa om hennes strategier. I korta drag, lämna NATO och gosa med Ryssland dvs Hitler #3.
Marine Le Pen says NATO should become greater ALLIES with Russia
Le Pen faces Emmanuel Macron in a run-off on April 24. The news conference took place against the backdrop of furious protestors outside who branded her 'Putin 's accomplice'.www.dailymail.co.uk
Om Sverige och Finland går med i Nato kommer Ryssland att behöva "vidta åtgärder" runt Östersjön. Det säger det ryska säkerhetsrådets vice ordförande Dmitrij Medvedev.
Rysshat? Inte i den här tråden iaf. Och inte den andra rysstråden heller.Skarsgårds kritik mot krigsrapporteringen: ”Göds ett rysshat”
Alexander Skarsgård är kritisk mot svensk medierapportering om kriget i Ukraina. Skådespelaren tycker att media ”borde sansa sig”. – Just nu verkar det vara frwww.aftonbladet.se
Skarsgård. Sveriges svar på Gerard Depardieu?
Man gör steget för att angripa ett land tillräckligt stort för att det skall avskräcka motståndaren från att göra det.Hur garderar man sig mot ett sånt här scenario?
Så länge man inte kan bli medlem från en dag till en annan utan väntetid så är jag nyfiken på hur det ska hanteras.
View attachment 470797
Om Ryssland angriper Finland i liten skala med dåligt utfall p.g.a att Finland har en bättre armé så har de ändå uppnått sitt syfte eftersom konflikten då är ett faktum så nej, jag undrar fortfarande hur Finland och för den delen Sverige med ska skydda sig mot ett sånt scenario.Man gör steget för att angripa ett land tillräckligt stort för att det skall avskräcka motståndaren från att göra det.
Finland har ju redan en slagkraftig arme som kan mota ryssen vid gränsen själva. Från rysk sida är det då ganska dumt att ge sig in i ett två frontskrig.
Annars finns ju t.ex. NATO eller t.ex. bara Storbrittanien som skulle kunna garantera Finlands suveränitet och integritet mot väpnat angrepp under ansökningstiden. Eller Sverige för den delen enligt de avtal vi redan har.
Kruxet är ju när vissa länder får populistitks krafter, som länge underblåst av Ryssland, får makten så kan de sätta käppar i hjulen i detta. De räcker ju med att ett land säger nej.
Frankrike riskerar ju bli ett sånt exempel beroende på hur det går i valet. Ungern är ett annat.
Det är ju därför Finland har skickat folk till alla NATO länder för att sondera terrängen. Sverige har inte gjort det....
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|