Nu tycker jag du är orättvis....
Vi kan ju fly till Finland också!
Danmark hade nog öppnat för oss också. Dock är valet mellan att bli dansk eller rysk inte helt enkelt.Ja så snart dom blivit med i Nato.
Nu tycker jag du är orättvis....
Vi kan ju fly till Finland också!
Danmark hade nog öppnat för oss också. Dock är valet mellan att bli dansk eller rysk inte helt enkelt.Ja så snart dom blivit med i Nato.
Jag har seglat en del. Använder man seglet i segelbåten så behöver man inte tanka. PM om du vill veta mer.Jag tittar på en billig segelbåt, den behöver bara klara 6 mil...
Till Norge eller Danmark måste jag ju kunna tanka....
Jag har seglat en del. Använder man seglet i segelbåten så behöver man inte tanka. PM om du vill veta mer.
Fick stark känsla av att båda vet att det redan är bestämt.Partiledardebatt idag. Nato.
S- och M-ledarna som nån slags mittfältare i samma klubb.
Det gjorde du bra, ja men du med. Klokt och bra, jag håller med dig…
Luras S nu, då blir det livat i helgen
Om inte annat innebär ju begreppet ”den långa mitten”, ackompanjerad av suckanden från Stenevi och Lööf att deras partissymbol ”fallosen” nu blir mer begriplig.Var det annars lite gammel-liberala tongångar som hördes?
L kanske hittat kompassen igen?
Har de ens hittat en partiledare? De verkar ju ha problem att hitta saker.Var det annars lite gammel-liberala tongångar som hördes?
L kanske hittat kompassen igen?
Ja, det har dom faktiskt (i båda fallen ).Har de ens hittat en partiledare? De verkar ju ha problem att hitta saker.
Hultqvist: Natomedlemskap skulle stärka det nordiska försvaret.
SR P1.
Undrar vem som höll fast honom när de rev det plåstret.
sossecharader på vågrätt 11.
"Ett Natomedlemskap med gemensam försvarsplanering och övervakning av Östersjön skulle minska risken för att något ska hända kring Baltikum och inte minst Gotland, enligt Peter Hultqvist.Hultqvist: Natomedlemskap skulle stärka det nordiska försvaret.
SR P1.
Undrar vem som höll fast honom när de rev det plåstret.
Vilka förutom Sverige och Finland (som jag upplever har varit betydligt mera NATO positiva än Sverige ändå)Det är mååånga vända kappor i Europa efter den 24/2 som förtjänar kritik isf.
Jimmie, lilla jag, Le Pen, Moldavien osv osv.Vilka förutom Sverige och Finland (som jag upplever har varit betydligt mera NATO positiva än Sverige ändå)
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|