Tja!
Jag köpte en Bandit 600 GSF -97 nu i höstas som gått cirka 2800 mil som jag skall ha som förstahoj o köra upp på
Känner att 60 kW räcker mycket väl till för mig som nybörjare, men med 25 kW kan det nog gå lite trögt, får se hur det blir med strypningen, har hört att det går att få upp effetken en del efter strypningen, för vanligtvis sitter strypningen i förgasarna väl?
Jag är i stort sett väldigt nöjd med hojen, fick den dessutom till ett väldigt bra pris
Mena.. Jag tycker ljudet är rätt klent orginal, vilka pipor rekommenderas till denna hoj, samt, hur mycket behöver man bestycka upp förgasarna generellt sett vid avgasbyte?
Backspeglarna är jag inte riktigt kompis med, har funderat på ifall man skulle köpa backspeglarna till den nya Banditen o sätta på, så ser den lite mer modern ut? Eller köra helt utan?
Jag har lite planer för hojen, men vet inte riktigt hur jag skall gå till väga.. Bakpartiet vill jag rensa upp men eftersom bakskärmen verkar sitta gjuten behöver man såga bort den?? Även de stora orginalblinkersena hade varit kul att byta
Nu blev det väldigt mycket frågor, hoppas någon orkar svara
Slänger upp två bilder på hojen också, har inga bra bilder som jag tagit själv, än