Uj uj... tror det är tre veckor med LCHF veggovariant och jag börjar få koll på protein, kolhydrater och fett. Varit på konferens två dagar och det är inte lätt... var sjukt hungrig hela tiden för det fanns inte mycket att pilla i sig som passade så det blev lite kolhydrater faktiskt även om det inte var mycket.
På tre veckor har väl 1 kilo försvunnit och några cm på midjan faktiskt så jag hoppas verkligen detta fått min kropp att trilla över viktplatån... meeeeeen....
.... alltså det här med ork och träning! Det är i princip omöjligt! Jag orkar ingenting och musklerna är helt stumma. Att försöka jogga är direkt omöjligt, varje ben väger ett ton och okej, jag joggar lite ändå, men bara hälften och går resten, svettas massor så visst tar det men ändå, musklerna skriker åt mig att sluta. Blotta tanken på att köra mina styrkepass på gymmet känns helt oövervinnerligt. Musklerna krampar liksom... ska det vara så här? och när kan det tänkas sluta? Jag vill träna
jag skulle ge det lite mer tid men om du fortfarande är orkeslös på gym skulle jag fasa in lite kolhydrater före passet och även lite efter.