Slowroller
Skrämmer små barn
Så, stäng av TV-n en timme tidigare och ägna tiden åt att röja runt i sänghalmen, så får ni både motion och en snällare kärring
Men om man inte har nån kärring då? Då får man ju blåsor i näven.
Så, stäng av TV-n en timme tidigare och ägna tiden åt att röja runt i sänghalmen, så får ni både motion och en snällare kärring
Prova gnugga handflatorna mot varandra tills de blir varmt. Blir de lite småskit så runkar du för mycket.
Har inte vägt mig på några veckor. Och tror inte jag skulle bli allt för glad av att se resultatet
Kanske skulle väga sig på fredag när man är på jobbet igen.
Kan man göra det?
OnT: Har börjat med långa promenader. Idag blev det en mil.
Då får du skaffa dig en kärring. I värsta fall en sån där Barbara med blåshål, motion som motion, du får inte vara så nogräknad och kräsen.
Jag har alltid älskat cola men det går ju bort nu. Aspartam/sucralose/stevia smakar skit i min mun så all "light" går också bort.
Citronvatten är ju gott men det blir lite tråkigt i längden.
Någon som har några andra bra dryckestips?
Mjölk, vatten, cola i mycket små mängder. Varför ta bort njutning till 100% ? Så länge du inte dricker varje dag och 1 lite om dagen så är de inga problem =)
Någon som har några andra bra dryckestips?
Jag hade inte tänkt bry mig så myckert om formen i år (heller) men mitt skinnställ tyckte annorlunda så sedan någon dryg vecka så är det äta nyttigt som gäller.
Startvikt 93,5kg. Målvikt 77kg.
-2,5kg so far. 13kg to go.
Någon som har bra tips på träningsövningar man kan göra hemma? Träningstråden är ju lite död
Någon som har bra tips på träningsövningar man kan göra hemma? Träningstråden är ju lite död
Hur seriös vill du vara?
Armhävningar, sit-ups, dips, utfall.
Och med dips menar jag inte doppa chips i sås.
Seriös Mitt skinnställ passar än så länge, eftersom att det är nytt. Men vill egentligen vara i betydligt bättre form och då är det väl bäst att försöka göra något åt det nu innan man töjt ut det alldeles för mycket haha... Men man brukar väl inte bara banta? Träning och diet går väl hand i hand när man vill gå ner i vikt eller komma i form?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari