- Jerker -
Gudomlig sporthojare
Jag har gått från 82,5 till 76,5 sedan augusti. Lchf o en massa träning verkar fungera.
Mjo, i know.
Man vet så jävla väl exakt vad man ska göra för att gå ner i vikt, men av ren lättja så blir det oftast att man skiter i det när man ligger sjuk.
Översätt "man" med "jag" så blir det en mycket svårare sak att fly ifrån.
Att beskriva saker med "man" är ett sätt att slippa ansvar.
Helt klart.
Det är JAG som lider av svårt fall av lättja, ingen annan
Nej, vi är 2
-42 kg nu
Vägde in på 101 imorse. Thailandsresa med öl och god mat var ingen hit för vikten trots att vi tränade 40min kondition varannan dag hela resan. Nu är det två snäpp upp på träningen och fortsatt bra mat som gäller! 95 till sommaren borde vara möjligt.
Ja jisses. Jag gick ner 6 kilo på en månad bara på att skippa semlorna och äta en aning mindre....... Nu är målet ett kilo/vecka ner till 90 pannor.
Bra jobbat.
Jag har tyvärr inget onyttigt att dra ner på förutom fredagsöl. Tar jag bort dem också så har jag inget onyttigt kvar i min kost. Att minska potionerna är dock något jag kan bli bättre på. Det är lätt att äta för mycket när måltiderna är dagens höjdpunkter efter en tråkig dag på jobbet.
Eftersom du dragits med de sista kilona sedan minst tre månader tillbaka så ska du få mitt bästa råd.
Åk och köp snygga tallrikar av valfri fabrikant, med det enda undantaget att de ska vara mindre än de du har nu. Sedan bestämmer du dig att bara ta mat en gång så är det fix färdigt! Så bantar man med bra resultat, inte genom Anna Skipper.
Fredagsölen åker också nu. Får väl ta ett glas survin istället på fredagen
Ja,det är faktiskt en bra grej. Men vi käkar redan på små nya, snygga tallrikar (Högas) förutom ifall vi bjuder på middag. Men visst händer det att jag tar påfyllning ibland när jag fortfarande är hungrig efter att ha käkat upp en liten potion. Jag får sluta med det helt enkelt!
Jag vägde mig imorse igen och landade nu på 102, så ytterligare ett kilo plus. Jag är dock helt säker på att de sista 2-3 kilona är vätska som jag lagrar när jag nu ökat på styrketräningen. 8,5kg+ sedan nyår trots bra mat alla veckor utom 2 och träning 3-4 dagar/vecka hela tiden känns surt. Jag får väl återgå till det enda som fungerat för min del förut, dvs mycket protein och minimalt med både fett och kolhydrater.
Det sura är att det är ohållbart i längden eftersom man lider hela tiden
Eftersom du tränar regelbundet men går inte ner i vikt och misstänker att du binder vätska så testa med att ta mått på olika kroppsdelar. Mät 1ggr/vecka (samma dag och ungefär samma tid) och notera förändringarna. Nu när du är så nära ditt mål är det ännu viktigare att få i sig ämnen från hela kostcirkeln! Lycka till!
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|