Apriliabruttan
You want some, Get some!
Det är ju för i helvete upp till var och en hurvida man väljer att skaffa barn eller inte..
punkt slut..
punkt slut..
Det är ju för i helvete upp till var och en hurvida man väljer att skaffa barn eller inte..
punkt slut..
så e re
Men Sverige är världbäst på abort i alla fall. Det kan vi verkligen vara stolta över! Ingen annanstans skrapar man så mycket livmoder som i härliga lagomlandet Sverige där kravlöst sex är självklart och att slippa konsekvenser är ännu mer självklart.
Att barnet inte är ett barn förrän efter 12 (?) veckor vet alla för det tycker både Göran hägglund och Ylwa Johansson.
Jag är kraftigt FÖR abort, men inte som preventivmedel.
Ja, där känner jag mig böjd att hålla med. Det finns för många kottar som har ett rent helvete redan.
Sagan om flickan som var både minderårig och släkt med förövaren, då mjuknar alla liberalhjärtan till en gegga av socialliberalt mumbojumbo och allt rationellt tänkande åker ut på stora liberalbålet.
För mig är det oförståeligt hur man kan hata barn, men å andra sidan står du säkert inte högt i kurs hos dem heller.
Men Sverige är världbäst på abort i alla fall.
För mig är det oförståeligt hur man kan hata barn, men å andra sidan står du säkert inte högt i kurs hos dem heller.
Det är sant, men det hänger inte ihop med abort eller inte abort. Man kan adoptera sådana barn till bättre lämpade föräldrar i så fall.
Eller så kanske båda två skulle ta sig en funderare eller två innan de släpper sina lustar och låter en abort lösa det efterkommande problemet. Om man skärper abortkraven så kanske folk generellt kan hålla sina sladdrande bihang i schack istället för att tro att samhället sedan ska städa undan deras problem de ådragit sig.Så du menar att kvinnan till varje pris ska genomlida hela graviditeten och en förlossning istället? Pappan till "sådana här barn" då? Vad ska han göra? Vilket ansvar ska han ta?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|