steffe
"Mannen som talar med whisky"
Ett par klossar under bilen för önskad rideheight och sen värma på fjädrarna......Nejdå, man drog ihop fjädrarna med några avgasklammer, tre på varje sida sen var man hemma.
Stabilt?... inte mycket
Ett par klossar under bilen för önskad rideheight och sen värma på fjädrarna......Nejdå, man drog ihop fjädrarna med några avgasklammer, tre på varje sida sen var man hemma.
Stabilt?... inte mycket
På tal om kamrem.
Någon som har koll på intervall på Volvos 2.5l FT från '09?
En googling verkar få fram en suddig bild där det ser ut som 180tkm/10år, men lite tvetydligt om den är äkta eller vilka motorer det gäller. Verkstaden verkar vilja byta efter 5år oberoende miltal.
Eftersom Volvo har gjort dödssynden att inte inkludera ett serviceschema i användarhandboken. (Det kommer att vara straffbart med arkebusering, när jag kommer till makten, för övrigt), så vettefasen vad jag skall lita på.
Det är ju inte så billigt att jag vill byta i onödan, direkt.
V70?Fick nedslag på besiktningen för fjäderbenslagringen. Lyckades inte återskapa det han visade på station hemma, men plockade ner allt i alla fall. Men jag har en fundering. Kan man bara svetsa dit en bit plåt över rosthålet utan att de klagar på det? Bilen är en 2003 som gått 42' mil och har en hel del skavanker, så vill bara ha den att gå ytterligare ett par år. Rosten sa han ingenting om, vet inte om han missade eller om det inte påverkar (än).
View attachment 502610
View attachment 502611
View attachment 502612
Jo, skrev år men glömde modellV70?
Borde räcka med att skära rent och svetsa dit ny plåt.
Ser ju ok ut på resten
Seat i kostym.Cupra, hit or shit?
Nja, VW-koncernen levererar ju produkter av skiftande.....intresse.Alltså shit.
SkodaSkoda eller Seat?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |